1.178 visninger
|
Oprettet:
hvad kan det give af dom? {{forumTopicSubject}}
hey nu sad jeg lige og læste en artikkel der får mig helt op i det røde felt http://www.tvmidtvest.dk/indhold/slaar-plat-paa-ulykken-i-hee
og derfor kom jeg til at tænke på hvad kan sådan en person blive dømt til og få i dom for sådan et nummer
apr 2009
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
Stod det til mig, så blev gabestokken genindført.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
Og de penge skulle gå til begravelsen og ikke en fed idiot, jeg kan blive så utrolig sur!
jun 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Det er da mindst lige så skræmmende at forældrene ikke engang kan finde plads til selv at befale for det sidste farvel til deres børn. De malker da lige så meget den tragiske begivenhed.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 423
maj 2012
Følger: 1 Svar: 131
jan 2007
Ja vi ha alle vores meninger og holdninger.
Det handler ikke om at ligge penge til side, men om at være selvfinansierende, stort set lige meget hvad livet bringer at små økonomiske vejbump. Men det kan være at det bare er mig, jeg fatter i hvert fald ikke at folk gider give deres penge til andre mennesker og da slet ikke nogle der bare kan sælge en enkelt af deres hense og på den måde have til det hele.
På den måde kunne de også tænke tilbage på begravelserne som den sidste begivenhed de gav deres børn, i stedet for en begivenhed som andre mennesker har finansieret.
Men igen er det bare min holdning.
Kan tilføje at jeg har mistet meget nær familie selv.
maj 2012
Følger: 1 Svar: 131
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 1.012
jan 2007
Tro mig, i den sorg familiengår igennem på nuværende tidspunkt er penge ingen bekymring.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Svar: 43
Nu kender jeg familien og kommer fra samme by... og bliver SINDSSYG HARM over at læse sådan en gang bræk, som nogen af jer lukker ud...
utrolig at man ikke engang kan vise lidt medfølelse eller i det mindste HOLDE SIN KÆFT!!!!!!!
Hva fan´en skal verden bruge sådanne idioter som jer til!!!
AAAARRRGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hold kæft hvor i pisser mig af..
Fint hvis i ikke kan føle sympati (psykopat-gen)
-men så hold KÆFT!!!!
Fint hvis i ikke vil gi penge til det
-Men så hold KÆFT!!!
Fint hvis i ikke vil deltage i forskellige sørge-grupper på FB
-Men så hold KÆFT!!!!!
Og nej, det har ikke en KÆMPE gård og STORT stutteri..
de har et hus på landet, med stald og ridehal, de har nogle få heste..
Ved ikke om i er klar over hvad en begravelse koster??? hvis i gør, så gang lige med tre!
men den indsamling er også for at hjælpe andre steder
-tabt arbejdsfortjeneste.
-evt. psykologhjælp
o.s.v.
utrolig at vores lille land er fyldt med så mange konservative-tænkende, smålige, ego-centrerede idioter..
hvis i ikke vil støtte, vise sympati o.s.v. fordi i mener folk skal passe sig selv..
SÅ SYNES JEG I SKULLE STARTE SELV!!!!
-SÅ PAS JER SELV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jan 2007
Ja jeg ved godt hvad en begravelse koster, den koster omkring 8-10.000 kr så de tre begravelser vil kunne fået for 25-30.000 kr plus forplejning til gæsterne. Hvis ikke man har den slags frirum i sin økonomi i den alder så han man da gjort et eller andet helt forkert hvis du spørger mig. Mine udtalelser har intet med mangel på sympati at gøre, kan da sagtens gå og tænke at det er synd for dem, men om jeg gider bruge mere tid på det, NEJ.
nov 2007
én begravelse render nemt i 50.000kr.
måske der er nogen der har "se-mig"-genet ang. sympati, dem er der indenfor alle områder.. Men jeg synes stadig det er sindssyg usmagligt at skrive sådanne ting...
Der er jo åbenbart også et "behov" for at se-mig indenfor at vise hvor "sej" man er, når man kan være en kold skid og være ligeglad...
dette er om man synes det eller ej, en frygtelig ulykke, om man har hjerte nok til at vise sympati eller ej, fair nok..
men hvis ikke, så kan man da lige vise den smule respekt ved at Holde sin kæft!
Fint i har noget imod indsamlingen, SÅ LAD VÆR MED AT INDBETALE!!
Fint nok hvis i ikke vil "dele" sorgen, SÅ LAD VÆR MED AT FØLGE FB-GRUPPERNE
og ja, der er folk i verdenen der har brug for pengene ligeså meget, vis ikke MEGET mere.. og Det er der også en masse indsamlinger til på alle mulige måder, året rundt..
det er heldigvis (endnu) et frit land vi lever i, så folk må heldigvis selv bestemmer om de sender hele pensionen til familien, testamentere hele formuen til kattenes værn el. lign. Så kan i ikke være ligeglade??? I støtter ikke, og fint nok, gi jer selv et skulderklap eller noget.. Men lad dog andre gøre hvad de vil..
Ang. overskrifter, så styre folk jo ikke dem selv, det er der nogle journalister/et blad der gør det.. så det er dem, du skal vende dit gylle på og ikke familien/de sørgende.
jan 2007
Vil gerne lige have at du fortæller meg hvad det er der gør at du mener at en begravelse koster 50.000 kr, for dy har jo tydeligvis aldrig betalt for en.
feb 2007
Det er fint du mener vi er usympatiske og uforstående, og direkte idioter fordi vi synes det er dybt godnat at lave en indsamling til det.
Da min bedste kammerat gik bort havde han selv sparet en masse penge op, og nogle af dem gik til hans begravelse, resten arvede forældrene. Og tro mig, personer som ham tager jeg hatten af for. Den eneste form for indsamling der blev lavet, gik ikke til forældrene, men til at forske i den mest grufulde sygdom der findes. Og nej, det er ikke kræft.
feb 2007
nov 2007
Dennis H: du fik lige af den (manglende) synes godt om -knap.. ;o)
feb 2007
hvad kan det give af dom?