{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.460 visninger | Oprettet:

Hells Angels forbudt i Berlin {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop læst at det i går blev vedtaget ved domstolene i Berlin at Hells Angels (som forening) nu er ulovlig i Berlin.

Nu er det jo i et andet land men ikke destro mindre nabolandet. Hvad synes folk?

Er vi på vej ind i en forbudstid (hvor langt kan man gå? Hvornår bliver den lokale ungdomsklub forbudt fordi de unge larmer for meget)

Eller er det et nødvendigt "onde" for at komme en eventuel kriminalitet til livs?

Jeg må sige at jeg er meget splittet i sådan en sag. For jeg mener at det er for voldsomt at forbyde en helt forening fordi at der er brodne kar blandt medlemmerne. Samtidig er det jo også at starte en lavine. For når man forbyder HA, hvorfor så ikke forbyde Bandidos, Black Cobra, De internationale, Devils Gate MC eller Hørsholm VWVW bilklub (HOV lige pludselig bliver et middel der skal bruges mod "storklubberne" også et middel til at lukke små foreninger der har et enkelt medlem som er slem nok).

Men samtidig kan jeg også se at hvis regeringen kan bevise en vedvarende kriminel løbebane i relation med klubben så hvorfor skulle det så ikke være i orden at forbyde den.

Hvad synes befolkningen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hells Angels forbudt i Berlin
  • #1   30. maj 2012 Link til en ud af mange artikler herom: http://ekstrabladet.dk/112/article1767893.ece

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #2   30. maj 2012 Tja. Det er vel "ok".

    Hvis de vil til Berlin, må de jo bare lade være med at reklamere med at de er fra HA.


  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #3   30. maj 2012 Problemet med indvandre banderne er jo at de ikke går mærket som rockerne jo gjorde før i tiden så det vil jo blive ekstremt svært at se forskel på din lokale pizzamand og den lokale bandeleder. Da de begge går med guld og køre i bmw med guldfælge..
    Så syntes det er total åndsvagt at de vil forbyde en gruppe over tattoverede steroide vrag i at gå i ens tøj og være en klub / bande..


  • #4   30. maj 2012 Den vinkel har jeg ikke tænkt over... Politiet ødelægger det faktisk for dem selv ved at forbyde Hells Angels rockerne at være "officelle" i Berlin. Da de ikke på samme måde kan spotte dem.

    Så bliver det, som du siger Ludvig *, at de kriminelle rockere fortsætter deres aktiviteter. Men nu bare som "underground" i stedet for. Et stort problem som flere "højt-rangeret" politifolk flere gange har omtalt herhjemme omkring indvandre banderne ja.


  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #5   30. maj 2012 Rockerne har jo hellere aldrig gjort Hr & fru jensen noget som helst, men indvandre banderne har brændt deres bil og stjålet deres fladskærms tv..

  • .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 119
    #6   30. maj 2012 Nu passer det jo ikke helt at rockerne ikke har gjort hr og fru danmark noget... og nu her HA jo ikke udelukket danske... så vil sige HA som gruppe har gjort en del rundt omkring... syntes sku det helt fint... selvom de måske fortsætter uden ryg mærke... gør de i det mindste noget ikke ligesom vores politi der sidder på sin flade røv og bliver federe og federe..

  • #7   30. maj 2012 Ludvig

    Det er vist ikke kun indvandrere der stjæler... Det er ikke længe siden der blev taget flere rockere for organiseret tyveri af design møbler, så de stjæler sgu også fra hr og fru Danmark... Og de begår sgu også moms og skattesvig i den helt store stil...


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #8   30. maj 2012 .. .
    Du har vidst ikke særlig meget kendskab til politiet?
    Nu jeg har selv været i praktik i politiet. Jeg skal love for at de var aktive. smiley


  • #9   30. maj 2012 fantastisk ide alle bander og foreninger der har med kriminalitet skulle tvangsopløses og det at man har haft noget med det og gøre skulle give øjeblikketligt fængsels. ligesom med våben

  • #10   30. maj 2012 og alle værdier der nu er i foreningengerne kunne jo for en god ordens skyld ryge lige i statskassen

  • #11   30. maj 2012 troll .

    vores stat skal fandme ikke have flere penge, ikke nok med at vores skat er en af de højeste i skat, samt når man skal indregistrere biler i danmark skal man af med næsten samme pris som selve bilen koster, så sætter skat sgu prisen op på alt.

    Desværre er det politikere der er 2% dummere end en dør der brugere pengene og derfor forsvinder pengene fra statskassen alt for hurtigt


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #12   30. maj 2012 Jeg tror, at uanset hvem der sidder i regeringen, så vil det være svært at drive et land, hvor der simpelhen er så mange doven mennesker, der ikke orker at søge job. smiley

    Men hvis man afskaffer kontanthjælpen - Hvad så med alle disse dovne mennesker? Ville de så begynde at begå kriminalitet for at få råd til at leve? Eller ville da bare blive lavet endnu mere sort arbejde?

    Jeg synes også at man skulle få nogle kloge hoveder til at regere landet. De skal bare ansætte mennesker fra diverse virksomheder, med stor vækst.

    Men det er jo svært at ændre et system. Men man bliver sgu lidt chokket, når man finder ud af hvor mange penge, de bruger på virkelig ligegyldige ting.


  • #13   30. maj 2012 Jeg synes det er helt fint, for hvis der ikke bliver gjort noget, vil det bare vokse, og vokse. Og som verden nu engang er, er det meget nødvendigt. Se engang på Mexico, der kan politiet ikke færdes uden maske på arbejdet, for at banderne har magten. Så ja, det er sgu helt i orden at forbyde det.

  • #14   30. maj 2012 uha ja de 161.800 forfærdelige arbejdsløse dovne hun som er skyld i alt hvad der er dårligt i danmark. prøv nu og hold dig til emnet nicolai

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #15   30. maj 2012 Det er ikke muligt at afskaffe. Man kan i bund og grund kun skelne rockere og almindelige mennesker på at de reklamerer med rygmærkerne. Men synes ideen er fornuftig. Hvor der er rockere er der kriminalitet og snyderi. Og det går ud over alle os andre.

  • #16   30. maj 2012 Det kunne også være at regeringen skulle sørge for at det ikke er så dyrt at drive virksomhed her i DK, så der ikke forsvinder flere og flere jobs til udlandet... Så der rent faktisk var jobs at søge til alle dem på kontanthjælp ! Og nu er det jo ikke alle der er på kontanthjælp der rent faktisk kan passe et arbejde, så den der med bare at fjerne kontanthjælpen det er sgu uholdbart !

  • #17   30. maj 2012 ikke kun rockere osse banderne. tænk på hvor mange penge der kunne spares på præventivt arbejde. hvor mange mennesker der måske ikke ville komme i problemer. meget mindre narko på gaderne. det er bare ren win win

  • #18   30. maj 2012 ja man kan kun håbe på sådan en som nicolai mister sit job

  • #19   31. maj 2012 Det er latterligt. De har snakket om det i Danmark osv men det strider imod grundloven så Pia K skal bare lukke røven og holde sin fede mund lukket.

Kommentér på:
Hells Angels forbudt i Berlin

Annonce