{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

forsikring? {{forumTopicSubject}}

Hej BB
Jeg står og skal til at investere i bil og den er jo altid dyr når man er 18 år og det de kalder ny billist.
Jeg har fået afvide jeg kan få bilen forsikret i en af mine forældres navn og og så at jeg er sat som bruger af bilen men men men, der må jo være et minus ved det når man gør sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring?
  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #1   27. feb 2012 Står du som bruger, er prisen den samme som hvis den står i dit eget navn..

Hold dig til bil i eget navn, det er lovligt, og du kommer ikke gal af sted..

Karsten

• #2   27. feb 2012 Hvis du ikke har den i dit eget navn fra starten af, skal du jo starte fra bunden den dag du nu vil have det i dit eget navn... Så det er bare og ringe rundt og så køre i den i dit eget navn... jeg blev elite bilist efter 3-4 år i eget navn, og har nu forsikring til 4500kr med kasko og det hele...

jeg startede med ETU som lå på 9999 med kasko, for en splinter ny bil. Det var så uden de der specielle tilbud nogen køre med...

• #4   27. feb 2012 Kolding jeg vil så holde mig fra det ETU da jeg har hørt om så mange der er blevet snydt af dem og kender en som har et par retsager igang imod dem samt jeg ved ham og Tv programmet Kontant er igang med et program om selvskabet

• #5   27. feb 2012 takker folkens (:

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #6   28. feb 2012 Nu har jeg aldrig selv oplevet at skulle betale mere en 4000 kr. i bilforsikring (ansvar + kasko + vejhjælp) de 4 år, jeg har haft min egen bil, men jeg ville også finde det fornuftigt at vælge, at starte ud tidligt med forsikring i eget navn. Jeg kan dog også følge argumentationen for at man venter til man er 25+, hvor prisen som nybillist er lavere.

• #7   28. feb 2012 Køb noget gammel noget som ikke koster meget, kør uden kasko det første stykke tid.. Så bliver det hurtigt billigere..
    Havde en peugeot 306 som første bil uden kasko 12000... 2 år efter købte jeg en altea 2.0 tdi, gav 6000 med kasko.. Har en peugeot 307 hdi nu, som jeg giver 4800 for, kasko, glasskade og vejhjælp.. har haft bil i 4½ år..

• #8   28. feb 2012 ETU skylder mig stadigvæk 300.000. Så de kan BESTEMT ikke anbefales.

Mage til amatør firma!!!!!!!!!!!!!!

• #9   28. feb 2012 Vente til man er 25 år o.O
    No Go! (:

- Hansi Hinterseer - har jeg skam også tænkt mig og regner med at købe en Honda Civic 1,4 is hatchback fra 98 skal gi 7xxx kr hos gjensidige uden kasko

men skal lige undersøge med alm brand da jeg har en ven som har haft hans Golf 4 1.8 Turbo forsikret til 10800kr med kasko som 19 årig og det er ihvertfald møg billigt (:

• #10   28. feb 2012 David kender en hvor de skylder ham 250.000 kr og så har han 5 andre sager hvor der også er mange penge indover

her er der en side på facebook der også siger lidt om dem
    https://www.facebook.com/pages/ETU-Forsikring-D%C3%A6kker-indtil-skaden-er-sket-/326929424016354?sk=wall

• #11   29. feb 2012 Har ikke facebook desværre

Kommentér på:
forsikring?

Annonce