{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til salg skilt i bilrude?
  • #1   17. dec 2011 bare sæt dem i de bagerste sideruder, dem må du tone så meget du vil, så kan ikke se hvad der skulle være ulovligt i at sætte et skilt i.

• #2   17. dec 2011 jeg havde sat den i sideruderne i bag eller bagruden smiley

• #3   17. dec 2011 passager rude i bag, ikke forrude ellerbagrude, .. ihvertfald ikke når du bruger bilen

• #4   17. dec 2011 Køb nummer pladen 4SALE smiley

• #5   17. dec 2011 Du må sætte den lige hvor du vil på privat grund, når du er på offentlig vej må du ikke reklamere med at den er til salg...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   17. dec 2011
    - SkaterNinjaPirate -

Aha, og gider du så lige henvise til hvilken lovgivning det skulle stå i?

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #7   17. dec 2011 giv lige politiet et kald, de må vide hvor det står i loven.

, for man må ikke reklamere på offentligt område uden tilladelse, der er flere på bilgalleri der har fået bøder for det.

• #8   17. dec 2011 du må sætte skiltet i bagerste sideruder hvis det skal gøres lovligt ihvertfald.....

er det en varevogn må du godt sætte den i bagruden(hvis der er sådan en).

Og jo man må godt reklamere med at bilen er til salg i det offentlige... ved ik lige hvem der har bildt jer ind man ikke må det, ellers er der dælme mange firmaer der får problemer da.... det er helt sikkert.... det må bare ikke være anstødeligt reklame....

og Mr X>>> Hvem er de "flere" på bilgalleri????

• #9   17. dec 2011 I medfør af færdselslovens § 92 stk. 1 og § 92 C stk. 4 samt vejlovens § 107 stk. 2

§ 2 Stk. 4. På vej (gade, vej eller plads, herunder parkeringsplads) er det forbudt at parkere køretøjer (herunder cykler og knallerter) med henblik på privat eller erhvervsmæssig udlejning, salg, reklame, beboelse, reparation eller lignende.

• #10   17. dec 2011 Jeg går ud fra at denne paragraf er relevant, da det nok er begrænset hvor mange som opfatter et til salg skilt mens bilen kører...

• #11   17. dec 2011 hold da op hvor er der mange penge at tjene for politiet der så... de burde da dele bøder ud til alle biler/varevogne med reklame på så når de holder stille, det kunne de tjene kassen på og så spare lidt på deres foto fælder istedetfor.... hmm

• #12   17. dec 2011 Kim s. Oh yes, det bliver helt sikkert ikke overholdt mht firmabiler, men jeg kender også folk der er blevet stoppet og bedt om at fjerne deres tilsalg skilt. Dog TROR jeg at det bunder mere i at folk ikke altid sætter dem ordentligt og de kan være til fare når de f.eks skjuler en cyklist ved højresving osv...

• #13   17. dec 2011 Der er absolut også den mulighed at jeg ikke er jurist og derfor misforstår loven!? Men det er helt korrekt at folk kan blive stoppet for tilsalg skilte..

• #14   17. dec 2011 SkaterNinja>> Kom lige med et direkte link til det du fandt, fordi når jeg søger på google under paragraf 92 kommer der absolut intet frem af det som du skrev længere oppe i tråden

• #15   17. dec 2011 SkaterNinja>>> Her er en copy/paste af paragraf 92c som du henviste til i færdselsoven og jeg kan altså ik lige se hvor der står det du skrev der skulle stå i den???

§ 92 c. Såfremt der opstår uenighed mellem de myndigheder, der nævnes i §§ 92 og 92 a, afgøres sagen af rigspolitichefen, hvis afgørelse ikke kan indbringes for anden administrativ myndighed.

Stk. 2. Afgørelser i henhold til §§ 92 og 92 a kan påklages til rigspolitichefen, for så vidt angår retlige spørgsmål. Klagefristen er 4 uger fra den dag, hvor afgørelsen er meddelt den pågældende, eller hvor foranstaltningen er etableret. Rigspolitichefens afgørelse kan ikke indbringes for anden administrativ myndighed.

Stk. 3. Justitsministeren kan fastsætte nærmere regler om udøvelsen af de i §§ 92 og 92 a nævnte beføjelser.

Stk. 4. Foranstaltninger af den art, der nævnes i §§ 92 og 92 a, skal tilkendegives ved afmærkning i overensstemmelse med de bestemmelser, der fastsættes i medfør af § 95, stk. 1 og 3, medmindre bestemmelserne håndhæves af politiet på stedet. Såfremt en foranstaltning efter § 92, stk. 1, nr. 1 eller 3, ikke er begrænset til en bestemt vejstrækning, kan den dog i stedet offentliggøres i en lokal bekendtgørelse.

• #16   17. dec 2011 Nå så gad han åbenbart ikke mere smiley

Kommentér på:
Til salg skilt i bilrude?

Annonce