{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.373 visninger | Oprettet:

Nej hvor er jeg træt af det !! {{forumTopicSubject}}

Her for godt 2 måneder siden blev jeg ringet op fra boligstøtte kontoret. Om at de ikke kunne gennemføre min ansøgning, fordi at jeg var fraflyttet den adresse jeg søgte boligstøtte til...

WHAT?! Tænkte jeg. For jeg bor altså stadig på den adresse jeg søgte til. Nå, så måtte jeg ringe ind til folkeregistret og høre hvad det gik ud på... Fik fat på en medarbejder der inde efter at have siddet i tlf. kø i godt en halv time.
Den rare mand kunne så fortælle mig at jeg ganske rigtig var fraflyttet min adresse og flyttet tilbage til den lejlighed som jeg boede i før...

WHAT?! Tænkte jeg igen.. En ting er at ens adresse bliver ændret uden at man ved det. En anden ting er så at ham den rare mand fortæller mig ''det kan ikke lade sig gøre..''
Et genialt svar... når det nu var det der var sket? Efter noget snakken, dokumentation og underskrift for at jeg stadig boede der hvor jeg nu gjorde, så kunne de ændre min adresse til den rigtige igen. Og min boligstøtte ansøgning gik i gennen.

Gæt så hvad.. Nu 2 måneder efter er det så sket IGEN!! Min adresser er blevet ændret gennen folkeregistret, og IGEN til den adresse jeg boede på før.

Venter på at klokken bliver 9.00 så jeg kan ringe til borgerservice og få at vide hvad fanden der foregår... Men hvis jeg igen får fat i en eller anden klaphat, som fortæller mig at det er umuligt og ikke kan lade sig gøre at min adresse bliver ændret uden at jeg selv har gjort det... Ja så tror jeg godt nok at jeg springer i luften af raseri.
Når det er sket 2 gange inden for en måned, så er det fandme ikke umuligt!..

Nu kan jeg så begynde at skrive en ny boligstøtte ansøgning og få betalt et par rykkere for nogle regninger jeg aldrig har modtaget..

Fedt, fedt, fedt, FEDT!..

Og så siger jeg ellers tak for et system ''som ikke kan lave fejl''... min bare.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nej hvor er jeg træt af det !!
Kommentér på:
Nej hvor er jeg træt af det !!

Annonce