{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.920 visninger | Oprettet:

Erstatning/brækkede ben læge fejl {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom...

Jeg har været i forsvaret som værnepligtig de sidste fire måneder, men måtte stoppe 3 uger før da jeg kom til skade da vi var ude i skoven og løbe o-løb..
Jeg fald ned af bakken, og vred om 2 gangen da jeg prøvede og løbe videre ned af bakken..
Jeg forsætte stille løb/humbegang de næste 800m, derefter måtte jeg blive hjulpet ud af skoven af en kammerat.

Jeg har siden været ved læge og otupedkiro..
var på skadestuen dagen efter fik taget billeder og kigget efter ved ankel og knæ..
de sagde det var en slem forstuning og intet andet..
men havde stadig rigtig store smerter i mit knæ og leg..

Var så ved en otupedlæge igår og har brækkede skinnebenet to steder 2 (skal siges har gået med krykker siden dag et ved lægebesøg på skadestuen.) og har fået gips på..

Har skrevet arbejdsskade og alle de papir der...
Hva faaaaen gør jeg lige ?
- kan man gøre noget ??

- håber i kan forstå det hele :-)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erstatning/brækkede ben læge fejl
  • #1   2. dec 2011 Altså du vil ha en økonomisk kompensation for det eller hvad??

Hvis det er sagen kan jeg da sige så meget at du ik bor i usa, så nej for sådan en mindre fejl kan du få et klap på skulden.. Der kan ske fejl, vær du bare glad for det blev opdaget før det blev værre smiley

Hvis det ik var det du ville undskylder jeg meget så har jeg bare ik forstået det ret smiley

• #2   2. dec 2011 Jeg køre cross på højt plan.. jeg tænker mere på min sport og på om jeg får men' der gør jeg får svært ved at støtte af eller bare bruge benet all over.. hvis du kan følge mig..

• #3   2. dec 2011 Du kan få erstaning hvis du har fået permanente skader.. Og er et brækket ben bestemt ikke.. Det er et stykke tids afslapning..

Og som sagt du får ik bare sådan lige en erstatning i dk.. Har et familie medlem der under en operation for kræft i lungerne glemte de en klud derinde og hun fik nedsat sin lunge kapasitet med 30% og var faktisk ved at dø af det(altså kluden, ik det med lunge kapasitet), det fik hun ik engang erstatning for.. Så mon dog du får en rød reje for det smiley

• #4   2. dec 2011 Du kan muligvis få noget erstatning i forbindelse med svig og smerte samt tabt arbejdsfortjeneste.

Men det vil nok være bedst hvis du tager kontakt til dit infirmeri samt FPT.

• #5   2. dec 2011 har selv været ude for noget lignede. Du kan kun få erstatning hvis men graden er på mindst 5 %

• #6   2. dec 2011 Der er intet og hente

Var selv syg 5 måneder sidste år..De antog det som værende et begynde mavesår, fik medicin for det..det vidste sig så at være Titzes-syndrom efter jeg begyndte og kaste og pisseblod pga. alt det mavesårs medicin..kostede 5 måneder fra min lærerplads og godt 8 måneder hvor jeg var sløv, ingen apetit..og nu kan jeg ikke tåle stærkmad, alkohol på ubestemt tid fordi jeg fik den forkerte medicin jeg i forvejen er testet for ikke at kunne tåle..

Kommentér på:
Erstatning/brækkede ben læge fejl

Annonce