{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb fra usa
  • Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #1   30. mar 2010 1 mia. +/-

  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #2   30. mar 2010 det kommer an på havd porto koster. jeg har fået en hætte trøje fra usa der kostede 44usd inc fragt. den blev ikke taget

  • #3   30. mar 2010 allan H
    jamen har lige set fragten den lyder også på 20usd så 40usd idet hele:)
    super

    Who's Your Daddy ? svaret til dit navn vil være Coach


  • #4   30. mar 2010 Told (hvis værdien er over 1150 kr.): 2% af (varens værdi incl. transportomkostninger)
    +
    Moms: 25% af (varens værdi incl. transportomkostninger + toldbeløbet)

    Derudover skal du betale et gebyr på typisk 160 kr. til Postdanmark, DHL, TNT, UpS eller hvem der nu skal lave fortoldningen for dig.


    kilde en mail fra skat


  • #5   30. mar 2010 hahaha <

    super mange tak


  • Hc '
    Hc ' Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 79
    #6   30. mar 2010 du kn ringe til skat om det. hver ting har forskellige sats.

  • #7   30. mar 2010
    Tøj fra USA skal du betale 12% told, og moms på 25%. Så du skal altså af med yderligerer 37% af den samlede toldværdi (Varens pris + fragt) til den danske stat + et lille gebyr på 160 kr.

    Således 19,99 US = ca. 110 danske kroner.
    + 37% = 110 x 1,37 = 151 kr. + 160 kr. i gebyr = ca. 311 kr.

    MEN husk der kommer også de 37% af portoen oven i .. den nævner du ikke beløbet på.

    Der er altid chancen for din pakke ikke bliver "fanget i tolden" , men det sker altså oftes at den gør.

    Hvis din pakkes værdi var under hvad der svarer til 80 kr. kunne den undtages for told eller moms eller gebyr - herfor forsøger mange at nedskrive værdien af pakker, men bliver din pakke undersøgt skal du selv dokumentere pakkens værdi - og den slags kan tage LÆNGE. Forsøger du dig med falske kvitteringer osv. skal du huske på at du i værste fald kan blive sigtet for dokument falsk, og det er bestemt ikke rart. Endvidere kan sådant et forløb tage uger hvis de tvivler på værdien.


  • #8   30. mar 2010 ¤©º ° Frank Drebin º AKA BaBoom's Police Squad ¤©º °
    okey jamen , havde absolut ingen lyst til svindel hvis det er jeg skal til at betale 4x prisen på varen må jeg sku finde det på ebay i et EU land så jeg slipper for det :s , pis til told osv ! smiley


Kommentér på:
Køb fra usa

Annonce