Købeloven, Kontrakt brud? Refundering {{forumTopicSubject}}
Hej der.
Nu skal jeg afsted til Val Thorens IMORGEN med rejseselskabet, lad os kalde dem X.
For nogle måneder siden bestilte jeg turen, og tilvagte "Eventpakken", da den egentlig var ret nice og brugbar. Den lød på V.I.P aften kun for folk med eventpakken på diskotek (?!) med Rune Rk og Morten Breum. + en picnic og noget andet gejl.
Så her dagen før afrejse får jeg en mail, om at de har ændret på pakken, og nu hedder de ikke V.I.P aften med RK og B, men det er blevet til en stand-up aften istedet..
Det var den V.I.P aften der var den eneste grund til købet næsten, og sidste år var jeg til stand-up dernede, og det var spild af tid.
<b>Er det imod købeloven, bare at ændre af eventpakken?</b>
Det var jo ikke det jeg betalte for?
Nogle der kan finde et sted på nettet (helst en RIGTIG god kilde) hvor der står noget om dette? Ved ikke hvad man kalder det? Kontraktbrud?
håber i kan hjælpe.
<b>Jeg og de andre vil gerne have pengene tilbage nemlig, da vi føler vi selv kan finde på noget federe for de 2400 kr vi har betalt for det</b>
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
Så læs lige alt med småt igennem.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
Har lige læst hele rejsebetingeler delen igennem
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
Så sender jeg dem en mail og beder om at få pengene tilbage, da det ikke var det jeg havde betalt for og var blevet lovet.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
Men hvor står en kamp det bliver med dem, det er så en anden sag :o)
Købeloven, Kontrakt brud? Refundering