{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Købeloven, Kontrakt brud? Refundering {{forumTopicSubject}}

Hej der.

Nu skal jeg afsted til Val Thorens IMORGEN med rejseselskabet, lad os kalde dem X.

For nogle måneder siden bestilte jeg turen, og tilvagte "Eventpakken", da den egentlig var ret nice og brugbar. Den lød på V.I.P aften kun for folk med eventpakken på diskotek (?!) med Rune Rk og Morten Breum. + en picnic og noget andet gejl.

Så her dagen før afrejse får jeg en mail, om at de har ændret på pakken, og nu hedder de ikke V.I.P aften med RK og B, men det er blevet til en stand-up aften istedet..

Det var den V.I.P aften der var den eneste grund til købet næsten, og sidste år var jeg til stand-up dernede, og det var spild af tid.

<b>Er det imod købeloven, bare at ændre af eventpakken?</b>

Det var jo ikke det jeg betalte for?
Nogle der kan finde et sted på nettet (helst en RIGTIG god kilde) hvor der står noget om dette? Ved ikke hvad man kalder det? Kontraktbrud?

håber i kan hjælpe.
<b>Jeg og de andre vil gerne have pengene tilbage nemlig, da vi føler vi selv kan finde på noget federe for de 2400 kr vi har betalt for det</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købeloven, Kontrakt brud? Refundering
  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #1   11. feb 2010 Hvis de har skrevet ændringer til event/programmet kan forkomme med småt, så er der intet at gøre.

Så læs lige alt med småt igennem.

• #2   11. feb 2010 står eller stod intet med småt nogle steder derinde.
    Har lige læst hele rejsebetingeler delen igennem

• #3   11. feb 2010 Godt godt.

Så sender jeg dem en mail og beder om at få pengene tilbage, da det ikke var det jeg havde betalt for og var blevet lovet.

• #4   11. feb 2010 Som regl når man laver ændringer i den aftale man har med kunderne, så skal man give dem lov til at annullere eller fortryde i en periode på et par uger eller lign.
    Men hvor står en kamp det bliver med dem, det er så en anden sag :o)

Kommentér på:
Købeloven, Kontrakt brud? Refundering

Annonce