{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du blevet snydt?
  • #1   25. nov 2009 Du er sgu da en kæmpe idiot.. Syntes du selv det var nødvendigt med en tråd om det??? Folk ved sgu da godt de har dummet sig så er der vel ingen grund til at kører mrer rundt i det.

  • #2   25. nov 2009 Christian, folk ved tydeligvis IKKE at de har dummet sig.. For hvis de gjorde ville vi ikke se alle de tudetopics, hvor folk skal bitche over at de er blevet snydt..

  • #3   25. nov 2009 Så var det måske på tide der blevet lavet et system hvor man kan bedømme hinanden, Lige som ts, selvom det stadig kan lade sig gøre at snyde.

  • #4   25. nov 2009 Kenneth, hvorfor er det pludselig så populært at fralægge sig ansvar for egne handlinger?
    Jeg er ikke blevet snydt på baboom, og det helt ved egen hjælp.. Tænk jer om, så bliver i ikke snydt!


  • #5   25. nov 2009 Det skal køres så meget i det at der er nogle som begynder at fatte noget og gør noget ved det.

  • #6   25. nov 2009 Nikolai, HVORFOR? Hvordan kan det være babooms ansvar at DU bliver snydt!?

  • #7   25. nov 2009 "producer... det er baboom der skal gøre noget......." Dér siger du at det er deres ansvar.
    Og du siger det jo selv.. De stiller en side til rådighed. Så kan du jo intet kræve! De tjener intet på dine handler, og på den måde heller ikke noget med dem at gøre!


  • #8   25. nov 2009 My god, du ved lidt! De reklamer har INTET med handlerne at gøre! Ja der er reklamer på denne side, ligesom der er på alle andre.. Men du ville måske hellere ha brugerbetaling? Og nej, du skal ikke begynde at fable om de skaldede 30 kr man betaler ved indmeldelse..
    Så for at opsummere, de tjener ikke på dine handler..
    Flot.. Skal jeg nu stå til ansvar for dine ringe evner, indenfor argumentation? Der er ik mange ting du selv kan gøre noget ved, hva? smiley


  • #9   25. nov 2009 You Know Who

    Det har ikke noget at gøre med at fralægge sig ansvar. Lige så meget med troværdighed. Og det kan du gøre igennem kommentar fra bruger, og komme en del brodne kar til livs.

    Dog mener jeg at baboom har et moralsk ansvar da de udbyder en service. Man kan da aldrig stoppe problemet 100 %, men man kan forsøge som f.eks dba ts osv har gjort






  • #10   25. nov 2009 Vel har det noget med ansvar at gøre! Det er dit eget ansvar om du bliver snydt eller ej.

    Og ja, de udbyder en GRATIS service, ergo har de intet ansvar. Moralsk eller andet.


  • #11   25. nov 2009 Indirekte tjener de på vores handler. For handlede vi ikke her, var der ikke basis for reklamer her. Så nemt er det.

  • #12   25. nov 2009 Det er jo direkte forkert.. Er vi to ved at foretage en handel? Må vi vel være, siden baboom udelukkende er lavet for at man kan handle..
    Og jo, jeg kan sagtens forklares ting der er rigtige og giver mening. Men du har endnu ikke bevæget dig indenfor de to kategorier..


Kommentér på:
Er du blevet snydt?

Annonce