{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

CV
CV
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 68 Svar: 660

Spørgsmål vedr. kørekort {{forumTopicSubject}}

Hej baboom

Jeg fylder 18 d. 1 Januar 2010, og man kan jo begynde på kortet 3 måneder før
Jeg kan jo så begynde til Oktober.
Men har fundet en køreskole der starter et hold d. 17 September.
Er det udelukket at jeg kan begynde der, eller skal jeg prøve at tage ned og snakke med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. kørekort
  • #1   18. aug 2009 Ring og hør.. Det er nok det nemmeste..

• #2   18. aug 2009 Havde jeg også tænkt mig, men kunne godt være der var nogle herinde der viste noget om det

• #3   18. aug 2009 Tror det ikke, tror det er MAX 3 måneder før, måske du kan få lov at tage førstehjælp kursus og sådan noget, det ved jeg ikke.. Det skulle jeg ikke da jeg tog kørekort..

• #4   18. aug 2009 I de fleste tilfælde vil de acceptere det, men nogle vil ikke (:

Såå ring og hør, smiley

• #5   18. aug 2009 Super (:
    Prøver jeg bare så :b

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #6   18. aug 2009 Jeg tror ikke du kan starte, du skal godt nok have minimum 24 teori-timer, men du kan tidligst tage teoriprøven en måned før du fylder 18, og så skal du til køreprøve umiddelbart efter du er fyldt 18. Jeg mener faktisk at en teoriprøve max må være en måned gammel.

Derfor vil det være helt ulogisk at starte 3½ måned før, da du så skal gå i 2½ måske 3 måneder før du kan komme til teoriprøve?

Det kan i mange tilfælde give ekstra timer mv. Da du skal være klar til prøven.

Vent, der kommer sikkert et nyt hold, prøv at spørge hvornår det næste hold starter, for du kan ikke følges med det hold der starter 17/9, da de alle nok gerne vil have kørekortet før den 1/1-10.

Men du kan nok få førstehjælpskursus, det kan du som regel også få gennem kørelærerens samarbejdspartnere. Så mangler du kun lægeerklæringen inden du kan starte... til Oktober.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#7   18. aug 2009 Det er heller ikke rart at starte for tidligt. Jeg selv blev flyttet fra et hold til et andet i slutningen af forløbet, pga. jeg var den 2. sidste der fyldte 18 Og de andre ville jo gerne have kørekortet før.
    Men det var så også fordi den kørelærer jeg oprindelig skulle have haft, ikke havde nok elever til at oprette endnu et hold. Så jeg fik hans kollega i samme firma, det passede bare ikke helt så godt som det oprindelige hold.

• #9   18. aug 2009 Det har du selvfølgelig ret i. Jeg kan jo alligevel iik komme op til køreprøven før jeg er fyldt 18 så det kan sådan set være ligemeget jo.

• #10   18. aug 2009 enten ring til en køreskole, søg på fucking google eller i det mindste i dette forum.. det var oppe så sent som igår....

http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=128659

• #11   18. aug 2009 Pure Breed
    Jeg har prøvet at søge på google, så smut
    og gider iik og sidde og kigge forummer omkring kørekort igennem,

• #12   18. aug 2009 + det var slet ikke det der jeg spurgte om !

• #13   18. aug 2009 så du kan ikke finde ud af at ringe til en køreskole..? kan godt se det er møg svært og temmelig kompliceret.. fjols

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#14   18. aug 2009 Pure Breed . >> Slap da af, de fleste ting der bliver spurgt om på et forum kan findes andre steder ved at søge eller ringe eller andre ting.
    Der er jo ingen der tvinger dig til at kigge i forum.

• #15   18. aug 2009 Vent .. Mere for din egen skyld .. Jeg brugte ikke mere end 7-8 uger på at tage mit kørekort . Du kommer bare til at vente langtid i mellem dine køretimer, med mindre du vil ha ekstra .

• #16   18. aug 2009 Pure Breed:
    jeg sidder i skolen, så ville bare lige prøve at spørge så smut og tag en tudekiks

• Hehe :D !
    Hehe :D ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
    #17   18. aug 2009 Kørelæreren skal jo skrive ned i den bog der hvornår du har haft teori timerne, og så går det jo ikke at du ikke er gammel nok når du har haft timerne. Så nej det er jeg rimelig sikker på du ikke kan, ellers skal han fuske med datoerne smiley

• #18   18. aug 2009 Du kan sagtens starte før, dine køretimer må bare først starte tidligst 3 måneder før du fylder 18, sådan er reglen.

• #19   18. aug 2009 Jeg bliver 18 den 5. januar og jeg ringede til en kørelærer i nærheden hvor jeg så blev sat på et hold som skulle begynde 9. September, men et par dage efter ringede de til mig og fortalte at jeg først kunne starte den 19. Oktober på et andet hold som starter der. Så tvivler på at du kan starte så tidligt.

• #20   18. aug 2009 Jeg er selv en af dem som startede før de 3 måneder, man må bare ikke påbegynde sine køretimer tidligst 3 måneder før man bliver 18.

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. kørekort

Annonce