{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. fortrydelsesret
  • #1   3. jul 2009 ingen ved det? ik engang admins

  • #2   3. jul 2009 I forbindelse med køb af tjenesteydelser samt betalingstjenester, herunder køb via mobiltelefon, ophører din fortrydelsesret fra det tidspunkt hvor tjenesteydelsen eller betalingstjenesten gøres tilgængelig for dig.

  • #3   3. jul 2009 Den bortfalder når tjenesten er givet ud.

  • #4   3. jul 2009 Det skal lige siges at man selv skal sætte et flueben ud for at man vedkender at man ikke har fortrydelsesret ved oprettelsen.

  • #5   3. jul 2009 What!!! Der er vidst nogle admins der skal læse lidt på lovgivningen angående køb via mobil tlf. Der er sådan set 14 dages fortrydelsesret, hvilket er stadfæstet i en dom. Og disse 14 dage gælder uanset hvor mange regler en website evt selv fabrikkere... Loven overruler altid egne hjemmelavede regler!

  • #6   3. jul 2009 Jah i da helt galt på den... jeg vil gern have mine penge tilbage

  • #7   3. jul 2009 ikke når man selv god kender at man opgiver den, dette ses ofte ved at der med småt skrift står noget i stil med 'ved svar på sms bliver der trukket x kr + almindelig sms takst. Fortrydelses ret frasiges ved brug af sms tilmelding.'

  • #8   3. jul 2009 Nåååh bondefangeri.. snedigt, passer til resten af diktatur stilen der ligges herinde smiley

  • #9   3. jul 2009 så læg sag an mod dem hvis det ikke passer dig

  • #10   3. jul 2009 Når du fx køber en mobil telefon, og skriver under på kontrakten, så udløber de 14dages fortrydelsesret. Du det er bla. Det du skriver under på når du køber en mobiltelefon. sådan er det hos 3 hvert fald..

    Husk altid at læse vilkårne smiley


  • #11   3. jul 2009 Der er ikke noget som helst bondefangeri i det, det gælder bare om at læse det med småt, sådan er det alle steder!

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #12   3. jul 2009 Det er ved køb over nettet af fysiske varer man har 14 dages fortrydelsesret, det gælder ikke for service og tjenesteydelser.

  • #13   5. jul 2009 jacob L
    Loven overstiger egne regler, og man kan ik omgås loven med egne regler!!!

    Christian J
    Det er så løgn!!!

    Sidsel O
    Loven overstiger altid egne regler, og derfor er alt med småt irrelevant. Der forelægger dom i højesteret om at sms-betaling ALTID er med 14 dages fortrydelsesret, da det er fjernsalg!!!

    Tosse 2
    Jo det gælder os ved serviceydelser, konkurrencer mm.


  • #14   5. jul 2009 MR GOOGLE - Søg og du skal finde !: Nej det er ikke. Du skriver under på at du binder dig i 6 måneder fra din underskrift er skrevet. dvs ingen fortrydelsesret. hvis telefonen fejler noget skal den til rep, og ellers kan du få den byttet inden for 7 dage til en ny tlf af samme type..

  • #15   6. jul 2009 Christian J
    Tror ik helt du aner hva du snakker om. Der er ik 14 dages fortrydelsesret på køb i en butik. Så snart en handel foregår fysisk, er der slet ik noget der hedder fortrydelsesret.
    Men lær reglerne inden du begynder at diskuterer dem, for du kender dem tydeligvis ik!!!!


  • #16   6. jul 2009 MR GOOGLE - Søg og du skal finde !
    du aner heller ikk hvad du snakker om, du bliver ved med at snakke om 'egne regler', men fortrydelses retten eksisterer kun indtil køberen giver afkald på den frivilligt, og det gør man når det står skrevet at man ved køb giver afkald på fortrydelses retten.


  • #17   6. jul 2009 jacob L
    Fatter du ingenting? Der FINDES INGEN FORTRYDELSESRET VED NÆRKØB!!! Dvs ved køb i en fysisk butik. Fortrydelsesret findes kun ved fjernsalg og det er SMSKØB en del af med mindre du vil påstå at man går ind i en butik og betaler fysisk for en vare/service... Og hvis man gør hvorfor så bruge sms?


  • #18   6. jul 2009 Slap af der er mange der skal lære reglerne inden de begynder at diskutere dem!

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #19   7. jul 2009 Jacob L: De 14 dages fortrydelsesret gælder KUN ved fjernsalg, altså via kuponhæfte eller internet mv. Går du ned i Fona elelr en anden butik og køber et nyt TV, så har du IKKE lovmæssigt 14 dages fortrydelsesret, med mindre at den pågældende forretning har valgt at tilbyde det.

  • #20   7. jul 2009 Tosse 2
    Endelig en der kender reglerne.


  • #22   7. jul 2009 Claus F
    What? Der er 14 dages fortrydelsesret på fjernkøb, og det samme gælder køb her på Baboom. Det kan du ik ændre på for sådan er loven!!!


  • #23   7. jul 2009 MR GOOGLE - Søg og du skal finde !
    jo jeg fatter tilsyneladende mere end dig.... jeg snakker ikk en skid om nærkøb, jeg snakker om at selvom man har fortrydelsesret, ophører den lige så snart men selv frivilligt giver afkald på den

    - så lad vær med at spil smart, for det eneste argument du har brugt indtil videre er: loven overgår egne regler lavet af hjemmesider. men 'egne regler' har ikk en skid at gøre med om køberen giver frivilligt afkald på fortrydelsesretten.

    så hvis du ikk fatter det , så lad vær med at spil smart..


  • #24   7. jul 2009 jacob L
    Jeg ser gerne et link til lovgivningen hvor den private forbruger giver afkald på FORTRYDELSESRETTEN... Jeg vil faktisk gerne betale dig for det link, hvor meget skal du have for at vise det?


  • #25   7. jul 2009 PS hvis du ik kender forskel på nærkøb og fjernkøb, hvordan kan du så kende reglerne angående fortrydelsesret?

  • #27   7. jul 2009 Claus F
    Der er jo ik tale om en service der fremstilles eller tilpasses den enkelte bruger...
    Men den bekræfter jo blot det jeg har sagt hele tiden anyway, selvom det er noget forkert du henviser til...


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #28   8. jul 2009 CLaus F: Lige der er der så tale om et spcieskøb, og ikke et genuskøb. Der får leverandøren nogle ekstra omkostninger i forbindelse med tilpasningen til den enkelte bruger.

  • #29   8. jul 2009 Tosse 2
    Det kører for dem ik... Ik en eneste rigtig sætning endnu, men den må vel komme når de giver os ret før eller senere hen...


Kommentér på:
ang. fortrydelsesret

Annonce