{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Simone M
Simone M
Tilmeldt:
21. jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

første jobsamtale {{forumTopicSubject}}

Skal til min første jobsamtale næste uge og er vildt spændt !

Men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal spørge om , nogen der har nogle spørgsmål de stillede ved en samtale ?

Og så er der lige et problem med sko (:
- Kan man godt tage sådan nogle lidt "skater/boots" agtige puma sko på , eller er det bedre med nogle brune kawasaki ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første jobsamtale
  • #1   16. jan 2009 se så "almindelig" ud som muligt, ikke noget skater tøj eller sådan noget, så tror de bare du er en hængerøv fra starten, uden og kende dig.

  • #2   16. jan 2009 klart bedst med de brune kawasaki..
    se normal og åben ud, ikke noget dystert døds hippie eller sådan..
    og smil smiley

    hmm, 19 år og første job samtale?


  • #3   16. jan 2009 Har du fået for mange lommepenge tidligere smiley

    Du skal blot være dig selv, og så forbered dig lidt, så du ved en masse om firmaet inden du tager derned.
    Men alt efter hvad det er for et arbejde, så er der forskellige måder at forberede sig på. Men se så anstændig ud som muligt!


  • #4   16. jan 2009 Ja som de andre siger; se normal ud og vær glad, venlig og åben... Husk at vis din personlighed godt og du skal endelig ikke være bange for at snakke.. det virker altid godt at vise at man har selvtillid (Dog ikke for meget af den smiley )

    Hvis du gerne vil spørge om noget, så er der jo altid spørgsmål om arbejdstider og evt. "dress code" som altid er godt at vide, men alt i alt så skal de nok fortælle dig det du skal vide og spørge dig om de de gerne vil vide smiley

    Men for lige at opsumere; Bare vær åben, venlig og glad, vær ikke bange for at snakke og tag almindelig pænt tøj på.. så kan det vist ikke gå helt galt..

    Og HELD og LYKKE med det smiley

    OBS: tager forbehold for stavefejl, det skulle lige gå hurtigt smiley


  • Simone M
    Simone M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #5   16. jan 2009 Så tager jeg de brune sko på ( selvom de for store smiley )

    Jobbet er som kontorelev ved kommunene .
    Og synes det er svært at finde noget om selve kommunene på hjemmesiden , der står bare en masse om alle de ting der er i kommunene . Hvis I forstår ?

    Sådan noget med arbejdstider står på stillingsopslaget , så det vil være dumt at spørge ind til.

    - Men kan man godt spørge ind til de forskellige afdelinger ? Hvilke arbejdsopgaver der er og sådan .


  • Simone M
    Simone M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #6   16. jan 2009 Jeg ved godt der nok ikke er nogle der kan hjælpe mig med dette . Men noget jeg i hvert fald skal have forberedt er mine 3 stærke og svage sider . Kan bare ikke helt finde på noget , og forklare hvorfor det netop er dem .

    Nogen der kan komme med ekspemler på deres stærke og svgae sider ? (:


  • #7   16. jan 2009 på min anbefaling står der bla:
    arbejder godt selvstændigt, Altid i godt humør, let omgåelig, meget ansvarsfuld og arbejdsom, og at de vil give mig de bedste anbefalinger

    der står dog ingen dårlige side, men kan sige at jeg ikke er lige så god teorist som praktisk.


  • Simone M
    Simone M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #8   19. jan 2009 Okay .

    Man skal huske t give eksempler på sine stærke og svage sider , ikke ? ( eller bare de stærke)



Kommentér på:
første jobsamtale

Annonce