{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Job og tatoveringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg går udfra det er den rigtige kategori. : )

Jeg ville bare høre om nogle af jer har haft problemer med at få arbejde pga. tatoveringer?
Jeg har tænkt mig at få lavet begge arme, og søger derfor folk med primært store tatoveringer, helst sleeves, som er svære at dække. Og hvilke jobs har i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job og tatoveringer?
  • #1   18. nov 2008 lytter med:)

• #2   18. nov 2008 kvickly vil vidst ikke have man har blottede arme, hvis man har tattoos der. så man skal have langærmet skjrote på

• #3   18. nov 2008 Nu har jeg heller ikke planer om at lægge min fremtid hos Kvickly ; D

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #6   18. nov 2008 Det kommer meget an på hvad du laver...

• #7   18. nov 2008 Russeren: Det er en smagssag, ja. : )

• #8   18. nov 2008 - Og jeg regner ikke med at få lavet full sleeves her og nu, da jeg har hele livet foran mig til at udbygge sådanne ting.

• #9   18. nov 2008 Jeg vil ikke arbejde med mennesker, medmindre det er børn.
    Ellers har jeg ingen idé om det endnu, og der går min. 3 år før jeg kommer ud i arbejdsmarkedet.

• #10   18. nov 2008 Jeg skriver intet om at jeg skal have full sleeves : ) Bare at jeg har planer om begge arme. Til at starte med bliver det min overarm, og noget af min skylder, og der bliver det intet problem, da det er let at skjule.

Men ja, jeg har tænkt over det. Men ønsker at høre fra folk som evt. er meget tatoverede og hvilke jobs de har : )

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
    #11   18. nov 2008 arbejder i FotoButik sammentid med jeg er Fotograf.. går tit i kortærmer t-shirt og skjorter... har ikke fået noget afvide... så det kommer helt an på hvor du skal være henne..

Kæder, som Kvickley og bilka og den slags.. fona osv.. de vil helst sikkert ikke ha synlige tusser..

• #12   18. nov 2008 * Maria * : Okay. Ja, det er jeg klar til. Det er også derfor at jeg starter med tatoveringer som kan dækkes, uden at skulle have en sæk over hovedet, hvis du forstår. Hehe. : )

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #13   18. nov 2008 Maria: Lige præcis... godt beskrevet.

• #14   18. nov 2008 Jeg har hele højre arm og ude på mine finger!.. Det giver tit problemer! Så tænk dig virkelig godt om inde du får lavet negge arme smiley bare et råd

• #15   18. nov 2008 Det er bestemt heller ikk velset alle steder hos håndværkere, det er trods alt også deres billede ud ad til.

• #16   18. nov 2008 det passer altså ik det med a bilka og føtex og kvickly ik kan lide du har tusser... jeg har arbejdet i føtex og alle jeg arbejde med havde synlige inkl mig selv..:D de sir kun noed til synlige pirecinger:D

• #17   19. nov 2008 det skal måske os lige siges at når du har 3 år til du rammer arbejdsmarkedet, så er den udvikling der allerede er/har været igang meget længere end den er idag. Idag kender jeg fx en der har et godt job, men som blir nødt til at bruge langærmede hver dag på jobbet:)

Personligt tror jeg ikke, det er det første man får afslag på, til en evt jobsamtale, men hvis udbyderen samtidig har andet negativt på en, er det sikkert en stor faldgruppe.

• #18   19. nov 2008 Daniel: Det var nemlig også min tanke. De sidste 5 år er det blevet langt mere acceptabelt, og hvis det fortsætter er det jo ikke noget problem om 10 år, hvor jeg nok har uddannet mig, til det jeg nu vil være.

• #19   20. nov 2008 Nej lige præcis:)

Men så igen er der nogle fag hvor det stadigvæk er meget lidt acceptabelt med fx sleeves. Som jeg egentlig os til dels godt kan forstå, jeg ville fx heller ikke opereres af en læge med grim the reaper hele vejen ned af armen. ikke fordi det gør ham til en dårlig læge, men fordi det er et indtryk der har betydning for en ved et lægebesøg:)

• #20   20. nov 2008 Min er nu bare blomster, noder, krudseduller, fugle, hjerter, stjerner. Haha smiley

Kommentér på:
Job og tatoveringer?

Annonce