{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.915 visninger | Oprettet:

simon n
simon n
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

HJÆLP job Lastbilchauffør med c kort {{forumTopicSubject}}

søger job som lastbilchauffør da jeg lige har taget mit c kørekort men er fandme svært at finde nogen der gider ansætte en på 19 år selvom jeg er ligeså kvalificeret kender i nogen privat der mangler en chauffør eller andre forslag til hvad jeg kan gøre så skriv det ville være en stor hjælp på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP job Lastbilchauffør med c kort
  • #1   15. okt 2008 simon N
    Der er jo mange slags chauffør jobs smiley
    Helt præcis hvilken type job kan du selv se dig i ?
    Jeg spørger fordi det er jo relevant i forhold til om du vil køre skraldebil eller flyttebil .-)

• simon n
    simon n Tilmeldt:
    jan 2008

#2   15. okt 2008 det er sådan set ligemeget hvad det er bare det passer med mit c-kørekort altså jeg må ikke køre med hænger og arbejdspladsen skal ligge på vestsjælland

• simon n
    simon n Tilmeldt:
    jan 2008

#3   15. okt 2008 tro mig er prøvet har nok ringet til de første 50 fra jobnet osv men bliver diskrimineret på grung af de ikke vil ansætte en så ung lastbilchauffør

• #4   15. okt 2008 lad vær med og ring det er så userisøt tag op og snak med dem så kan de også se du mener der seriøst og gør det tideligt det viser ligesom du kan står op til en ordenlig tid og så kom i arbejdstøj..

har snakket meget med min far om det som har sit eget firme og det er noget af de ting han kigger efter

• simon n
    simon n Tilmeldt:
    jan 2008

#5   15. okt 2008 oki tak godt råd er bare lidt svært når mange af arbejdspladserne ligger i kbh 60 km væk og prøver da også og spørge om jeg kunne komme til en jobsamtale

• #6   15. okt 2008 ikke spørge mød op du ville da heller ikke ansætte en på 19 vis han bare ringet mod op det siger meget mere om hvordan man er

• #7   15. okt 2008 tro mig der er intet chauffør job nu her der er så stille og tamt.. ingen søger nu her.. så tag og vent...

• #8   15. okt 2008 min far får job tilbudt hele tiden, han er lastbil chauffør,
    han har været det i 20 år, ved dog ikke om det svært når du er så ung

• #10   15. okt 2008 prøv jobindex.dk der er masser der søger lastbilchaufføre,.

helt ærligt prøv at brug google.dk engang imelle, der kan man som regel finde en helvedes masse svar osv. osv.... feks. Job som lastbilchauffør hvis du skriver det i søgerubrikken kommer der en helvedes masse op, og MON ikke du vil finde noget.

fandt selv mit chaffuør job på Jobindex.dk

• #11   15. okt 2008 og hvis der er 60 km som du siger skid da på det... find 5-10 steder der søger og så ta dem en efter en.. altså hvor svært kan det være ? det var sku da sådan jeg gjorde det.

Karina: nej det er ikke svært selvom man er ung, . hvis bare man møder op prresser på og viser hvor stor interessen er for det, så skal det nok komme.
    jeg fik mit første chauffør job som 19 årig

og btw denne her side er slet ikke godt folk, altså det er som om ingen tør gøre noget længere selv uden de har spurgt "til råds" herinde... drop det og så for fanden da kom igang

• #12   15. okt 2008 KJT-transport i vadsbygade i kbh, mangler tit chauffører til kørsel med containere mm. de tager også unge ind

Kommentér på:
HJÆLP job Lastbilchauffør med c kort

Annonce