{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arbejder hos Burger King
  • #1   17. jun 2008 hvordan der er at arbejder der

• #2   17. jun 2008 Man får Bruger og Sodavand i middagspausen...Og det er hver dag!

• #3   17. jun 2008 det er hårdt og stressende men også et mega sjovt og godt sted

• #4   17. jun 2008 de åben i esbjerg og søg folk

• #5   17. jun 2008 nu kender jeg dem der åbner i esbjerg og man finder ik en bedre chef og læremester end martin,men en åbning er hård at komme igennem,men det er et sjovt sted at være og der er gode uddannelses muligheder

• #6   17. jun 2008 brownie ok jeg søg kun arbejder om aften og i weekend

• #7   17. jun 2008 vibrant H: øhh jo der er jeg faktisk godt klar over,jeg er faktisk restauranchef på burger king,så tror ik du behøver belære mig om hvad man kan hos BK. men hvis du er crew får du nok ik så meget af vide om uddannelses mulighederne...

• #8   17. jun 2008 Peter: ingen tvivl om det er et hårdt arbejde,det kræver overblik,at man kan holde hovedet koldt i stressende situationer,kan arbejde hurtigt under pres,men der er til gengæld masser ting der opvejer det,gode venskaber,gode chefer og et godt arbejdsmiljø som jeg ved at martin er god til at skabe.

• #9   17. jun 2008 hvad lægge løn på ca får aften og weekend

• #10   17. jun 2008 du ved tydeligvis INTET,tror du man blir restauranchef fra den ene dag til den anden? det er en uddannelse som alt andet,startede også som crew,og arbejede mig opad,de øverste chefer i systemet startede også som crew for mange år siden,man kan tage en akademisk uddannelse som tager 3 år,så jo der er mange muligheder... jeg har været sælger,inden for film og tv,model,og har aldrig haft et bedre job end det jeg har nu!

• #11   17. jun 2008 peter har lige skrevet en besked til dig

• #12   17. jun 2008 vibrant : jeg får NOK i løn! løn hos BK er individuelt,så derfor er det nok ik skide smart at sidde og skrive på et offentligt forum hvad jeg får i løn,smarte!

• #13   17. jun 2008 brownie tak

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 200
    #14   17. jun 2008 Han er en helt almindelig venlig mand på 29 år
    Han har et rent og pænt og permanet McDonalds-hattehår
    Han står i dansk restaurant, men bruger engelsk accent
    Som han lærte på et medarbejderkursus engang
    Han langer mad over disken, han har styr på sine tropper
    Han vil aldrig føle glæde ved at æde en Whopper
    Og han snobber opad vil være ejer en dag
    Vil ku' fortælle hvad der gælder hvad han hellere vil ha'
    Og han hader små børn så hans dag kan let blive lang
    For der' råb og skrig og skrål i sådan en familierestaurant
    Han er for stolt af sig selv og det er hans mor iøvrigt oss'
    For hun elsker at fortælle om hendes søn der er boss
    Og han bestemmer, gør han, men på en helt almindelig dag
    Skal han både ud med skrald og tørre bordene af
    Man burde kunne score babes når ens titel er bestyrer
    Men det går bare ikke når man stinker af friture

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#15   17. jun 2008 vibrant H - hehe ja syntes sgu lige den passede fint ind her smiley

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#16   17. jun 2008 vibrant H - præcis... men det er typisk, lige som hvis folk bliver 1 assistent i netto så tror de også det straks er AP MØLLER, men deres løn er på stadie med en falskedreng.. det er fint at folk gerne vil de ting der, men de brude slappe lidt af med at lege verdens folk fordi de får en "fin" tittel...

• #17   17. jun 2008 vibrant H: bild du bare dig selv det ind,men det er MIG der har en sjælden sommerbil og en vinterbil og hus og er enlig mor,og jeg arbejder man-fredag og har 160 timer i mdr... jeg klager ikke!

og hvor er det LIGE jeg har skrevet at det giver godt,det er dig der skriver det! det er DIG der kører rundt i det,ikke mig,man får ik mindsteløn hos BK,men du får ik en høj løn,det har jeg aldrig påstået,har påstået at de fleste blir glade for at være der! du er jo skitzo!

tillykke med dine 100 kr i timen woooooow hahahah

fuck det er og blir en børnehave det her! små pattebørn som ik ved en skid og spiller smarte bag skærmen...

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#18   17. jun 2008 * Brownie * - Haha ja det er fint du har bil, hus osv.. alle kan jo låne sig fattig i banken smiley

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#19   17. jun 2008 så blev der sgu stille

• #20   17. jun 2008 vibrant H DU FANDME EN SKOVL. Alle jeg kender, der arbejder på mac, og BK er glade for det. De får udemærket løn. Du har da så travlt med din lille lærlinge løn, og ekstra job. Flååååååååt. KLap dig selv på skulderen. Og du kan få en fed uddannelse den vej igennem. Og kender en der på vej til det. Kig på de biler osv. Mac ejerne kører rundt i. Du er misundelig, længere er den ikke.

Hilsen tømren der får 300 kr i timen bla bla bla. Med sit (ekstra job) Som giver 225 kr i timen. Du ved ikke hvad du taler om.

• #21   18. jun 2008 er det ik noed med a man skriver en kontrakt på 1 år hvor du ska arbejde hos dem?? havde en ven der arbejde hos mc d han sagde det ik var så godt som folk gik og påstod, vil da sig jeg hellere ville arbejde i en irl resturant og lærer a lave rigtig mad og får over 130 i timen for det end a arbejde med næsten færdiglavet mad.. men det nok bare mere mig. ved af erfaring a har du udlærtdig hos mac d kommer du ik særligt nemt ind ved andre resturatører....

Kommentér på:
arbejder hos Burger King

Annonce