435 visninger
|
Oprettet:
3D animator i USA {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen. Jeg regner med at tage en 3D animator uddannelse på teknisk skole, og så ansøge efter et arbejde i USA, og derefter flytte derover.
Hvor meget ville I sige jeg ville tjene på det?
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 52
Martin J - gider du uddybe "unikum"? Altså at jeg er (på den måde) "unik"?
Jeg ved godt at det er pisse svært at tage uddannelsen, men det er det jeg ville - og jeg er utrolig målrettet. Så når jeg sætter mig ind i noget som jeg ville, så gør jeg det 110%.
nov 2007
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Nu har du vel aftalt med dine forældre at de betaler for uddannelsen ikke, for den er rimelig dyr og selvbetalt så vidt jeg ved.
Du skal nok regne med at du skal ha minimum 5 års erhevervs erfaring før der er noget Amerikanss firma der vil ansætte dig.
nov 2007
Jeg ved at man skal have meget erfaring før et amerikansk firma ville ansætte en, men tror du ikke at der er en mulighed et eller andet sted?
Altså jeg er ikke sådan en som ville tegne detaljeret grafik, jeg ville være en som designer sådan noget som "baner/maps" osv. Det er vel muligt, ikke?
nov 2007
Men jeg kan bare ikke forestille mig, hvor jeg ellers skulle gå hen? Der er ingen spilfirmaer i Danmark mere, de er alle gået omkurs pga. pengemangel, så USA er egt. min løsning..
nov 2007
3D animator i USA