{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Gamle håndværk. {{forumTopicSubject}}

Ja det er nok ingen hemmelighed at jeg elsker de gamle håndværk og når jeg så ser hvordan folk der bare kan det der og tænker på håndværker som har været i deres fag i 20 - 30.år og opefter jeg ser det jo på de programmer hvor det er antikke ting eller designer møbler og for den sagsskyld gamle ting der bare skal laves ordenligt og ja der findes jo også super gode amatør som også bare er super gode til at resturer inden for deres egne speciale område.
og ja vi kan jo også se og finde håndværker der laver huse i den gode gamle stil eller gartner som laver haver i alverdens forskelligheder og ja jeg siger det lige igen JEG ELSKER AT SE DET smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle håndværk.
  • #1   5. jan 2022 ja....Leon

    At tappe træ sammen med bløde former - varmer en i hjertet. Jeg gider ikke at se på det Ikea møg med metal skruer.

    Det skrammel som en sofa hvor det indre er spånplade og lim.

    Min sofa er lavet af rigtig træ, med læder og ikke kunstlæder - Jeg går meget op i kvalitet og holdbarhed - som jo i grunden er det billigste. Imens at folk skifter deres sofa ud 10 gange og har betalt 10 gange mere end min sofa, så vil min sofa vare mit liv ud.

    Desværre er min tv stol stået af, den danske fabrik er ikke eksisterende i dag efter 25 år.

    Så jeg skal ud og kigge hos Farstrup - det er godt nok vilde priser for en funktion stol.


  • #3   5. jan 2022 jojojojo

    Indsætte billede

    Lav en mappe som hedder Temp eller andet du kan huske hvor dine billeder er som du downloader

    nede under kommentar feltet er der "vælg fil" gå til din mappe med dine filer og vælg den du vil poste tryk på den grønne knap " send kommentar". vupti så er din kommentar og billede sat ind.


  • #6   5. jan 2022 ok jojojojo

    Hvis du har taget et billede med din mobil, og sætter den til din bærbar via det medfølgende usb kabel, så bliver den genkendt som en "harddisk" eller "drev" du kan så vælge dine billeder derfra - og indsætte dem her. som beskrevet.

    Jeg kan så ikke vejlede dig i hvor dine billeder er på din mobil, men det må du se i din vejledning af din mobil.


  • #8   5. jan 2022 Polysl ja gammelt håndværk er godt og jeg har en del jeg vil lege lidt med når jeg har den gode tid og gode lænestole er sku en god ting at sidde i smiley

  • #9   5. jan 2022 jojojojo R det glæder jeg mig til at se og ja farver gør meget smiley

  • #11   6. jan 2022 jojojojo

    Nej nej nej - mal den ikke....gi den en gang olie......

    Man maler ikke naturen og lukker den inde.


  • #13   6. jan 2022 jojojo du har taget et jo fra - men det er sku et godt stykke håndværk du har lavet smiley

  • #15   6. jan 2022 jojojo det er stadigt et smukt stykke håndværk smiley

Kommentér på:
Gamle håndværk.

Annonce