{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Syg aprilsnar {{forumTopicSubject}}

Idag i skolen delte min matematiklærer en seddel ud til alle i min klasse, som lignede en officiel seddel fra Undervisningsministeriet på en prik og med underskrift og det hele. På sedlen stod der at:

"...undervisningsministeriets evalueringsudvalg har besluttet at genindføre den mundtlige eksemansform i matematikfor 9. og 10. klasse. Denne eksamen træder i kraft allerede fra dette skoleår..."

"What??!!!!", tænker vi alle sammen. "Det kan ikke passe. Vi havde fået at vide allerede i 8. klasse, at vi ikke skulle op i mundtlig matematik, og nu laver Bertel det hele om og vi er ikke en skid forberedt på at skulle op i mundtlig matematik. Nu er der kun 3 måneder til vi skal op!!"

Har jeres lærer gjort noget lignende så skriv lige. Hvad ville I sige til hvis Bertel Haarder lige pludselig indførte den igen emd så kort varsel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg aprilsnar
  • #1   1. apr 2008 hvorfor skal man ikke længer op i mundtlig matematik i folkeskolen mere?

    men ellers en fed joke


  • #2   1. apr 2008 på en af mine venner gymnasie, meddelte skolen at de sku slås sammen med deres ærkerivaler fra et gymnasien ved siden af pga. pladsmangel smiley

  • HejMedDig h
    HejMedDig h Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #3   1. apr 2008 Vores lærer sagde, "jeg stopper desværre" og så hoppede alle elever op og råbte "YES!!!!" og så sagde læreren APRILSNAR!!!!

  • #4   1. apr 2008 Martin M: Jeg ved ikke hvorfor mundtlig matematikeksamen er blevet afskaffet, men synes i hvert fald at det er nice. Jeg hader alle de mundtlige eksaminer.

  • #5   1. apr 2008 Vores lærer fyrede ik nogen af, men de gjorde det i systemadministrationen da vi stod og skulle låne bærbare computere.
    De sagde at vi alle skulle betale 100 kr. i depositum, alle andre stod bare og gloede på dem med åben mund og sagde hvad??
    Var godt klar over at det var en aprilsnar og afslørede det for de andre, de så godt nok lettede ud.. smiley

    Ik en af de bedste, men de andres reaktion var sjov..


  • My S
    My S Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 81
    #6   1. apr 2008 vores lære kom ind i morges og sagde '' jeg har nogle karakterblad til jer, så når han råbte vores navne op sku vi hente dem, så begyndte han at råbe navne op, vi sku have karakter i erhversøkonomi, og alle dem der modtog dem stod bare men store øjne og sagde '' shiit, jeg har fået 12. og det viste sig at han havde skrevet 12 på alle, heheh meget sjovt faktisk. folk hoppede på den indtil alle havde modtaget brevet også skrev han APRILSNAR PÅ TAVLEN.

  • #8   1. apr 2008 he he synes sku os det er noget pjat at de er væk, men de har nok en god grund til at de ikke afholder dem

  • #10   1. apr 2008 Hvis det aldrig skulle blive svære end det så går det sku nok, er selv ved at læse op til regnskabseksamen på cand.merc.aud så kan man snakke om at det er svært hehe.

  • #12   1. apr 2008 nogen fra min skole fik afvide at der var gratis kage ved bageren, af læreren smiley

Kommentér på:
Syg aprilsnar

Annonce