{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En Dag Tilbage .
  • #1   25. mar 2007 Hæve lidt penge på min firma konto løb ned og shop den bil jeg altid har tænkt på !

• #2   25. mar 2007 jeg tror jeg ville... gå amok smadre alt og alle fordi jeg vidste jeg ikke kunne komme ind for det haha smiley

• #3   25. mar 2007 bruge min tid på mine venner og familie og ellers bare være alene de sidste par timer

• Aalborg .
    Aalborg . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #4   25. mar 2007 ta et fix og se hva jeg evt var gået glip af ved ikke at blive narkoman

• #5   25. mar 2007 en ting er sikkert jeg ville satme ikke ryge blå kings

• #6   25. mar 2007 jeg tror også jeg ville prøve et eller andet, for at se hva jeg gik glip af der.. noget ekstremt.. smiley

• #7   25. mar 2007 Lave et bål på stranden, og slå tiden lidt ihjel. For man har jo god tid kan man sige

• Aalborg .
    Aalborg . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #8   25. mar 2007 manden kan sku da ikke skrive i sin stil at han ville kneppe hele dagen

• #9   25. mar 2007 Vinke når jeg så min nabo smiley

• #10   25. mar 2007 jeg ville nok mødes med gutterne få en pils og sige forvel og så vilel jeg sku nok bruge resten af dagen med min familie

• #11   25. mar 2007 jeg tror sku den med flyet og en masse kællinger ville være godt knepning i flyet en hel dag.. smiley

• #13   25. mar 2007 Jeg ville sige farvel til min familie, derefter nakke en råfed bil tæske den til den brænder af købe en luder og dyrke aerobics med hende. Drikke mig pisse lam, indtil jeg falder om..
    Og dagen efter når jeg vågner.. nååår nej

Easy way to die.. peacefull

Til de troende:
    Kom jeg op til gud og skulle sige hvad jeg har gjort galt efter regler/biblen. Så ville jeg sige "jeg har aldrig gjort noget galt, fede pikfjæs! hvor skulle jeg dø nu. Klamme nar!"

Så vil jeg skide i hans sandaler, tøre min ræv i hans klamme bibel, pisse ham i øret, derefter tag hugge satans store gaffel og jerne den lige ind i kraniet på det svin, brænde ham.. Derefter tyller jeg en 6 pack imens jeg plugger vingerne af hans grimme engle så pisser på hans aske..

Peace MO'FO'

• #15   25. mar 2007 Ren M
    Beskriv..
    For skulle da tro du var troende..

Okay, siger vi at du dør nu, ville du være glad "hvis" du kom op til gud og du kunne snakke med ham?
    Jeg vil virkelig hamre ham end på skalden...
    Og det jeg skrev er ikke for at provokere de troende, der skulle heller ikke stå " Til de troende " Hvis jeg var Troen"

Jeg vil være så pissed.. dø som 22 årig er sku ikke sjovt..

• #16   25. mar 2007 stave bøffer 2tm

Der skulle stå " Hvis Jeg Var Troen "

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #17   25. mar 2007 selvmord

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #18   25. mar 2007 eller lave en atombombe meget hurtigt ;D ^_^

• #19   25. mar 2007 man kan også bare fortsætte som man plejer, gå på arbejde, køre hjem. og dø.. det vil være stille og roligt..

hvorfor gøre familie eller venner ked af det før man er død.. hvis de ved det vil det da kun blive et marridt for dem..

• Holm *
    Holm * Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #20   25. mar 2007 Hvis jeg kun var 15 som jeg nu er, så vil jeg tage min fars bil, og køre bil, får ellers får jeg aldrig lov til det smiley

• #21   25. mar 2007 HOLM hørt, tror måske også jeg vil snuppe papfars ducati.. smiley

• Holm *
    Holm * Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #22   25. mar 2007 Hehe d;
    Min far har en kadett smiley
    Men finder bare en anden il så :b

• #24   25. mar 2007 stjåle en bil og bar give den gas.

• Jesper V
    Jesper V Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #26   25. mar 2007 Løbe nøgen gennem Bilka hvorefter man løber nøgen gennem Føtex

• tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #27   25. mar 2007 Til de troende:
    Kom jeg op til gud og skulle sige hvad jeg har gjort galt efter regler/biblen. Så ville jeg sige "jeg har aldrig gjort noget galt, fede pikfjæs! hvor skulle jeg dø nu. Klamme nar!"

Så vil jeg skide i hans sandaler, tøre min ræv i hans klamme bibel, pisse ham i øret, derefter tag hugge satans store gaffel og jerne den lige ind i kraniet på det svin, brænde ham.. Derefter tyller jeg en 6 pack imens jeg plugger vingerne af hans grimme engle så pisser på hans aske..

LOOL

• #28   25. mar 2007 Ren M: Jeg sletter bare indlæget, hvis det kan stødde nogen..
    Er her ikke for at pisse nogen af..

så Sry hvis jeg har...

• martin w
    martin w Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 11
    #29   25. mar 2007 ligesom uffe holm siger:

knep, knep, knep ,knep, knep, knep tag en, spiller knep knep knep knep, yag en cheeseburger, knep knep knep kneo..........

Kommentér på:
En Dag Tilbage .

Annonce