{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Hjælp med uddannelse. {{forumTopicSubject}}

Tja, jeg er igang med Elektriker grundforløbet (er færdig på næste fredag, hvis jeg består....)

MEN, jeg har virkelig tit tænkt på at droppe ud, og især de seneste 14 dage.

Jeg har rigtig mange ting jeg rigtig gerne vil, jeg interrasere mig stortset for ALT. lige fra mode til Design, til motorer især 2 hjuler!
MEN har også overvejet at tage Gymnasiet KUN fordi min ALLER største drøm er at blive Jagerpilot eller bare officer i Hæren.

men jeg er virkelig i tvivl. :@!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med uddannelse.
  • #1   8. jan 2008 færdiggør det for filan. der er jo ingen der siger man SKAL arbejde som det man e uddannet til. og jo flere uddannelser, jo flere chancer og muligheder har du i erhvervslivet

• #2   8. jan 2008 Elbæk
    Staten betaler de 2 mio kr uddannelsen koster at gennemføre.

Pernille
    Jeg ser udemærket din pointe, men altså jeg har ingen planer om at ville arbejde som elektriker efter uddannelsen er endt. (vil nemlig ind til mili og have en "pause", det er mere for at have en grund uddannelse) men en elektriker uddannelse er jo en PISSE god uddannelse, massere af arbejde, mange muligheder for at læse vidre f.eks installatør eller Ingeniør, rigtig god løn.