1.113 visninger
|
Oprettet:
Ud og sejle? {{forumTopicSubject}}
Hey Baboom...
En af mine venner overvejer at tage ud og "sejle" eller tage ud med en coaster, for at tjene lidt penge, men men men, jeg synes ikke rigtigt at jeg har kunne finde nogle steder hvor man kan læse om, hvordan det står til, mht at komme ud og sejle, og hvad man for i løn, og hvor lange perioder man kan vælge at tage med i...
(til dem der ikke ved hvad jeg taler om, så f. eks. ham allan i nordkraft, det er det han gør)
mange tak for hjælpen på forhånd
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.103
Haha jeg har ikke læst det igennem, men ellers søg på "bliv skibsoffiecer" på google =)
Men faktisk lidt sjovt du lige nævner nordkraft, har lige læst den, og min første tanke da jeg så emnet var, "er det ikke det ham der Allan var" Men held og lykke med det =)
jan 2007
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.933
det var nu ikke helt det der
som allan sagde, han tog afsted i hvad, et ½ eller helt år? og kom hjem med lommerne fulder af penge
det er ikke uddandelsen som skibsofficer jeg tænker på
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 788
Eller hvad det nu hedder.
jan 2007
Men havde Allan ikke en eller anden form for erfaring i maskiner? han var jo maskinmester på skibet så vidt jeg husker?
Det kan jo også være et det ikke passer helt det de skriver i bogen, det godt nok lidt usandsynligt, fordi det virker ret fornuftigt.
Men håber du finder ud af det =) Jeg må hellere komme i seng...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.933
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 20
Ud og sejle?