{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Hader min uddannelse {{forumTopicSubject}}

God aften folkens .
Har i flere måneder nu været virkelig træt af min uddannelse som jeg er i gang med , ( salgsassistent 2års ) , i starten var det fedt nok at arbejde i en dagligvare butik. Men nu er det sådan at jeg har lyst til at melde mig så hele tiden. Er færdig her til august næste år , men det er så svært at holde mig motiveret til det, og min chef kan godt se der er noget galt med min motivation. Det eneste som holder mig ved denne uddannelse pt er pengene . Det virkelig trist det skal være sådan . Arbejds tiderne er lort for det meste er det fra 7.30 til 20.15.
Har intet i mod at stå tidligt op men det der med at skulle arbejde til kl lort er ikke sådan jeg vil have min hverdag , min hobby som er fitness og træning er blevet mere og mere en del af min hverdag , og mere end bare en hobby . Men det går mine 12 timers arbejds dagen ind og ødelægger og det gør at mit humør bare ikk er i top .

Ved ikke om der er andre som har det lige som mig her . Har bare haft brug for at få det sagt til nogen , da jeg hader at penge skal holde en tilbage sådan ...

Godnat der ude , desværre 12 timer i dag som skal overståes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader min uddannelse
  • #1   1. dec 2015 Det er helt ok at dele sin frustration over en uddannelse som man ikke føler noget noget for - kender det...som datalog - nok det mest tørre i denne verden.

    Jeg kan så læse at du mere er til Fitness og det er der din interesse er. Men som det er nu så har du en uddannelse du kan falde tilbage på hvis andre interesser glipper.

    Har i længere tid for år tilbage haft en arbejdsdag på 16 timer - det er noget som har effekt på ens liv og på andres når man ikke kan deltage i det fordi man ikke har en normal arbejdsdag.


  • #2   1. dec 2015 du har vel ikke 12 timer hver dag.?

    btw ta nu bare den uddannelse færdig. der er ingen fremtid i fitness og store muller


  • #3   1. dec 2015 Ja nogen gange er livet ikke lige som man havde tænkt sig, det er svært når man ikke har glæde ved sit arbejde,. Men sådan set er det noget at gøre med at du mangler motivation i dit forhold til jobbet, det kan du gøre noget ved. Tænk positivt og se det gode ved at du kun har et år tilbage, men så tror jeg at du skal finde et andet job, hvor du måske kan bruge dine erfaringer fra din uddannelse.

    Men du kan altså godt tricke dig selv til at få det lidt bedre med din situation.
    Tænk positivt og find ud af hvad du har lyst til at foretage dig senere i livet, det meste kan lade sig gøre hvis du har gå på mod.
    OP MeD HUMørET. smiley smiley


  • #5   1. dec 2015 Hvor er det skønt når man finder sit rette element. Tillykke med det, M. H. smiley smiley T.

  • #6   2. dec 2015 Der må da være overarbejdes betaling HER DAG så?.
    INGEN arbejder 12 timer hver dag med mindre det er på en boreplatform.
    Ikke engang lastbilchaufførerne arbejder 12 timer om dagen?.


  • #7   2. dec 2015 Manden har talt! .
    Skraldemand?... Helt seriøst så tror jeg faktisk det er federe end man lige regner med smiley .
    Jeg arbejder ved post danmark. Og de varsler fyrings runde hvert år. Og lønnen er lav (sammenlignet med andet nat arbejde) .


  • ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 424
    #8   2. dec 2015 Find et andet sted at gøre uddannelsen færdig? Hvis begge parter er ok med det, så er det da en mulighed.

  • #11   4. dec 2015 Ina S. Som salgs assistent? .

  • #13   4. dec 2015 Nårh det er de der køre/hvile tids regler.
    Jeg er heller ikke chauffør men synes ikke vores ude ved posten køre i 12 timer da.


  • #15   4. dec 2015 Hvad med et højskoleophold efter læretiden, måske noget at se frem til. Og der kan man måske dyrke noget motion og sport og i ro og mag tænke over fremtidsmulighederne??
    Uanset hvilket job man har, vil der være ned og opture, skulle jeg hilse og sige...:-)


  • #16   4. dec 2015 Enig.

    Jeg hader også din uddannelse.


Kommentér på:
Hader min uddannelse

Annonce