{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktik som autolaker ?
  • Martin Z
    Martin Z Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 10
    #1   6. nov 2007 Man tar sandpapiret i hånden, og så gi'r man ellers gas! smiley

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 61
    #2   6. nov 2007 dit andet spørgsmål kan man jo ikke svare på det kommer an på hvor det er ?

• #3   6. nov 2007 ahh en lakering gratis, ved du hvad sådan en lakering koster??? smiley Da jeg var i lære fik jeg maks 500kr

• #4   6. nov 2007 Det kommer godt nok an på, hvor du kommer i praktik henne...
    Da jeg var i praktik, lavede jeg ikke andet end at gå og feje gulv hele ugen, indtil min sidste dag, hvor jeg var med inde og prøve, at sprøjte nogle radiator dele :S

De praktikanter vi har haft, har dog fået lov til en del mere. Men primært at dække ting af, og gøre dem klar til at blive malet.
    Og du skal ikke regne med en gratis lakering... Maling er rimelig dyrt, for ikke at snakke om opvarmning af kabine, og strømforbrug til udsug... Men hvis du er meget heldig, så kan det da være... Det er set før smiley

• #5   6. nov 2007 Atle er du uddannet Autolarkere?

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 61
    #6   6. nov 2007 Jeg skal begynde i Lære som autolaker Mandaq smiley

• #7   6. nov 2007 HVor var du i praktik martin smiley der skal jeg sku hen ..

• #8   6. nov 2007 Sine: Nope... Jeg er igang med at uddanne mig. startede i lære i August. Men var på stedet i 1 år som arbejdmand først. Tog grundforløbet tilbage i 2003... Men der var det stort set umuligt at finde læreplads, og skolepraktik var lige blevet afskaffet...

• #9   6. nov 2007 Atle - Kan du ikke fortælle mig hvad arbejdet indebære? Hvad er arbejstider, løn, hvad er skod ved det og sådan, hvad er der a +'er ved det og sådan. Jeg kunne et eller andet sted godt tænke mig at blive det. Men hvor er et godt sted og hvordan kan jeg vide det, inden jeg søger ind der? Er ret nysgerrig.. smiley
    (hvis det er, kan du bare skrive det i en privat meddelse)

Kommentér på:
Praktik som autolaker ?

Annonce