{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Hva ska jeg vælge??! {{forumTopicSubject}}

Jeg er i min dybeste tvivl angående min fremtid.. jeg går på HTX på linien kemi/bio - jeg synes emnet er hamrende interessant og ku rigtig godt tænke mig at blive kemiker,biolog eller forsker af en art.Problemet er bare det at jeg er havnet i en forfærdelig klasse som hellere vil larme end at lære noget.. desværre har de gået på nogle skoler hvor de har lært en del mere end jeg har - så de er ligeglade med om der sidder et par stykker som ik forstår det der bliver undervist..
-Jeg har gået på 4 forskellige folkeskoler og har altid ligget nr 1,men nu føler jeg mig virkelig dum fordi jeg har så mange huller fra mine skoleskift - har pludselig svært ved at følge med og meget af energien går på at forholde sig til de andre.. Jeg lærer hurtigt men det er svært når man aldrig får lov at lære.. mine forældre er sproglige og min bror der er matematisk lissom jeg selv bor ik hjemme og har sit eget at tage sig af, så har ingen at få hjælp af i modsætning til mine kammerater. Er begyndt at komme i tvivl om jeg er det rigtige sted, rigtige linie, rigtige drømme, om jeg skal skifte til et andet HTX eller måske over til et almindeligt gymnasium??

-Har du gået med samme tanker og oplevelser, og eventuelt fundet en løsning eller ligger du bare inde med et godt svar til en dybt fortvivlet, forvirret og ked af det pige??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva ska jeg vælge??!
  • #1   25. okt 2007 De vil være lige så useriøse alle andre steder oss, deal with it, der er ikke andet for end at hænge i hvis det er det man vil...

  • #2   25. okt 2007 Vil også sige,hæng i...
    Evt. snak med en vejleder,eller din lærer.


  • #3   25. okt 2007 Det er lige i starten.... sådan er min klasse også men der er flere og flere der vil lave noget så det bliver bedre og bedre! så slå kold vand i blodet! det kommer!

    håber bar ikke for dig at du har sådanne lærere som nogen af mine for så kan du lige så godt give op omkring det der med at "lærer" noget!


  • #4   25. okt 2007 Der er lige så meget larm alle andre steder- Snak med din lærer/vejleder om det!
    Sig, at du ikke kan få noget ud af det, når der sidder 25 elever og råber og skriger, sig at hvis læreren ikke får kontrol over de elever der ikke vil lære noget, så kan du lige så godt stoppe!


  • #5   25. okt 2007 -Ja I har nok allesammen ret - må vel prøve at snakke med vejleder, og så bare hænge i, som I siger smiley Ved jo godt det er en svær tid, men nøj hvor er det irriterende! smiley

    -Camilla N: Ja de tanker kommer ret hurtigt,når man er tvivl,men på en måde vil man osse vise at man kan gennemføre. Hvordan kom du pludselig på ideen med Jura, når du er i gang med det andet? Peronligt sys jeg Jura er vildt spændende,men ejendomsmægler skulle efter sigende være et godt job. Hvis man ku valgte man det hele! smiley


Kommentér på:
Hva ska jeg vælge??!

Annonce