{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

j X
j X
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

uddannelse? {{forumTopicSubject}}

Hej ville lige høre hvor mange der endelig har en uddannelse og hvor mange der der arbejder med det de er udlært som?..

Er mega træt af at være i lære så gidder ikke være det længre men kan ikke besteme mig for om jeg skal sige op eller gøre det færdig?.. smiley

Mvh..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddannelse?
  • Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 117
    #1   25. feb 2007 her HG efter sommer, og skal da i lærer i kbh smiley Så jeg gør den færdig, er altid godt at ha noget i ryggen, ligemeget hvad det er =)

• Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 117
    #2   25. feb 2007 .. så længe det er en uddandelse ;D

• #3   25. feb 2007 Gør det færdigt, vil du blive glad for senere i livet!

Jeg har arbejdet indenfor det område hvor jeg blev udd for 10 år siden - og er idag igang med at videre udd. mig indenfor samme branche..

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

#4   25. feb 2007 2år smiley

• #5   25. feb 2007 Har ingen uddanelse.. Er for skole træt, såå..
    Men skal nok på HG efter sommerferien..

• #6   25. feb 2007 Jeg startede mit eget lille firma inden jeg kom i "lære"/arbejde.
    Blev momsregistreret for et år siden, og var på iværksætterkurus for et lille års tid siden.

Men har arbejdet med det jeg har firma med nu siden jeg var en 14år eller sådan og tjent mine penge på det.
    Har aldrig fået lommepenge eller haft et lønmodtagerjob.

Tog indtil 9. klasse folkeskole, også grundforløbet som pladesmed på teknisk skole.

Nu her er jeg så kommet i arbejde/lære som pladesmed så jeg kan blive uddannet som pladesmed og ha papire på det samtidig med at jeg får en masse fif og kontakter til mit firma og lærer alt det jeg ik har klaret at lære auto didact.

Men glæder mig nu også til jeg er færdig og ik skal ha et arbejde mere, emn være fuldtidsselvstændig igen.
    For et arbejde er sku for uøkonomisk.
    Havde mange flere penge før jeg begyndte at arbejde, end jeg har nu...

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

#7   25. feb 2007 jeg gider ikke bare ikke at få sådan en skod løn på 60kr i timen længre..

• #8   25. feb 2007 går på teniksskole som tømre.

men hva kan jeg sige
    jeg føler ikke kan følge med.
    LIFE SUCKS

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

#9   25. feb 2007 har været i lære 2år nu..
    og er blevet tilbudt at blive nedskære til 130kr i timen som start løn..

• #10   25. feb 2007 Blev udlært automekaniker i 1998.. Har IKKE arbejdet som mekaniker siden.. Været klargørringsassistent, og salgsassistent af autoreservedele.. !!

• #11   25. feb 2007 tja hvis jeg nu siger jeg stortset ikke har haft en rigtig matematik time.
    så går det ikke at være tømre.
    men det var det eneste jeg ville lave/være.
    for jeg er god til at lave det.
    men matematik har jeg aldrig fattet noget af.
    jeg tror bare jeg har været for naiv og troet at jeg kunne klare det

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #12   25. feb 2007 Jesper - Din løn som udlært er bedre end som ufaglært..
    Så gør det dog færdigt..

• #13   25. feb 2007 næh nemlig det er skide svært.
    det gør det heller ikke bedre at jeg er i økonomisk krise.
    min konto står altid på minus.
    og det har den aldrig gjort før

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

#14   25. feb 2007 fatter heller ikk noget af det der skole ting kan ikke regne + kan ikke nogen sprog og er dårlig til dansk.. smiley

ved godt at alle siger at det er rart at havde noget at falde til bag på.. smiley

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

#15   25. feb 2007 Jeg tror altid mænd kan finde arbejde, hvis de gider fysisk arbejde.

Men lønnen er altid bedre, hvis I har en uddannelse i rygsækken..

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

#16   25. feb 2007 Hvor lang tid har du tilbage af din uddannelse?

• #17   25. feb 2007 hvis jeg skal ha et ekstra job udover skolen fra kl16 til en 11 stykker. hvad skulle det være.
    for jeg vil gerne arbejde hvis det giver noget

• #18   25. feb 2007 BG prinsesse .
    Prøv nu bare at hænge i med det der matematik, hvis du gerne vil være tømrer! Er ikke så svært nå du ser sammenhænget - og forstår hvad du skal bruge det til:) De vigtige er pytagoras - for at se om du har en ret vinkel, smart når du skal se om det du bygger står lige:) Mængdefylde - hvor meget isolering er der foreskrevet pr m2, bare som eks. Samt kvadratrod, sin, cos og tan, tænk på dem som super funktioner på din lommeregner, der hjælper dig med at udregne spær, hvor du ikke har alle oplysningerne til forarbejdning. Det er spændende når du først kommer igang:) spørg din lærer, bed om at få eks på hvor det bruges, så er det tit nemmere at forstå...

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

#19   25. feb 2007 ¤ Mini ¤: har så svært ved det at lærene opgiver..

Ely s: har 2 år tilbage..

• #20   25. feb 2007 Stine S
    jeg kan udemærket godt se hvad skal bruges til.
    og jeg prøver da også.
    pytagoras har jeg næsten lært.
    men sådan noget som %regning, ligninger, og alle de der cos sin tan, har jeg svært ved stadigvæk.
    rumfang er jeg også ved at have styr på synes jeg

• #21   25. feb 2007 har altid gerne ville prøve en tur i en f16.
    Birgitte du gir en tur når du er færdig ik?
    selfølgelig mod betaling

• #22   26. feb 2007 jeg er brandmand og smed det er nu et par dejlig job syntes jeg får mange sjove oplevelser ved og være bandmand og så kan jeg god li og gøre en forskel i samfundet..

• #23   26. feb 2007 Jesper C:
    Selvom jeg kun har grunduddanelse så får jeg da alligevel 100 i timen som ufaglært "arbejdsmand" på pladeværkstedet (selvom det er 100% det pladesmedene også ville halavet jeg laver og mere til smiley

• #24   26. feb 2007 carsten.
    det lyder som om du for får lidt.
    for bare noget så simpelt som et opvaskerjob.
    der for man 120kr i timen eller mere

• #25   26. feb 2007 det vil jeg også mene jeg får da 155kr i timen og som brandmand det er det kun 130kr men det svære halvdelen i skat smiley

• #26   26. feb 2007 Frodo/Morten:
    Også når man ik har nogen uddannelse/det er en uddannelse?

• #27   26. feb 2007 BG prinsesse .
    Skriv når du får din næste opg, så skal jeg se om jeg kan forklarer dig det:)

• #28   26. feb 2007 på den fabrik hvor jeg er der får ufaglært da 145kr i timen det er da ok..???

• #29   26. feb 2007 Stine S
    det vil jeg gøre

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

#30   26. feb 2007 det er da godt morten hvad laver du der?

• #31   26. feb 2007 jeg tigsvejser i alu laver for det meste kurve til byggelifte. vi laver kun noget i alu det er nu dejlig let og nemt og arb med..

• #32   26. feb 2007 Tjaaa..
    Jeg er sku egentlig ligeglad med lønnen.
    Det hele skal fyrres af på et roadtrip til sommer til Sveriges største amerikanerbilstræf når Polaraen er betalt fri smiley
    Arbejder der ku nnoget fr at lære noget og få en uddannelse.
    Faktisk lærte han mig i fredags at svejse i alu hvilket jeg aldrig havde prøvet før (:

• #33   26. feb 2007 okay jeg har svejsecertifikat i det laver den i århus ved force.. lavet en stigende og kantsøm.. med tigsvejser og så en stumpsøm og en kantsøm med migsvejser. det der er sværest det er kantsøm for og få gennembrænding i den

• #34   26. feb 2007 Har taget International Baccalaureate (INternational gym)
    student som 17 årig
    Arbejdede som lærervikar til 160/timen da jeg var 18
    Derefter Netto til møgløn (flyttede)
    startede Økonomi på KU da jeg var 19, droppede det igen lige inden jeg fyldte 20...
    Har arbejdet som piccoline på et advokatkontor, derefter som tjener
    Fik job i et pensionsselskab (gennem et vikarbureau), hvor jeg nu har arbejdet i halvandet år
    Startede Medialogi på AAU, kbh og arbejder nu som timeelønnet på samme pensionsselskab. Bestemmer selv mødetid..

Men hold da fest hvor er det hårdt... Jag har ikke haft over -20.000 siden jeg startede på Uni igen...

• Louise C
    Louise C Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #35   26. mar 2007 Jeg læser til sygeplejerske, mangler 2½ år

• #36   26. mar 2007 ¤ Stumpen Mini ¤
    Har haft været startet på hhx, men det gik ikke.. Du ville slet ik fatte hvor skole træt jeg er, så blir nød til at holde en pause, til jeg får lyst igen, for gider ik starte på noget som jeg ved jeg ik ligger mig selv 100% i..

Kommentér på:
uddannelse?

Annonce