{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

mads k
mads k
Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46

Tilbage til uddanelse {{forumTopicSubject}}

Jeg gik igang med uddanelse som smed og stoppet efter 2 år da jeg mistede min læreplads det nu ca 3 år siden og mit spørgmål er om nogle ved man kan vende tilbage på uddanelse eller skal man starte forfra?:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbage til uddanelse
  • #1   6. apr 2014 mistede din læreplads ? den kan kun mistes hvis du VIRKELIG fucker op i det.. for hvis du bliver fyret pga manglene arbejde eller lign, skal mester finde ny læreplads til dig.. så hvad er sket ?

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46
    #2   6. apr 2014 Først og fremmest hvad skal du bruge det til hvordan det gået til?! For det andet hvem siger jeg blev fyret? Og hvis du virkelig har brug for at vide det så mistede jeg den grundet af jeg blev langtids syg phykisk og ikke vidste hvornår jeg vil ku vende tilbage på arbejdsmarkedet igen! Håber du er tilfreds og nu håber jeg bare nogle kommer med noget svar eller ved om der står noget på nettet nogle steder

• #4   7. apr 2014 Førhen var det sådan. at havde du gennemført grundforløbet. Så havde du merit for den. indtil 5 år.... Altså efter 5 år skal du starte forfra (hvis uddannelsen ikke var gennemført). Om det også galt for hovedforløbene kan jeg ikke huske.

Men om det er sådan i dag ved jeg ikke.

Kommentér på:
Tilbage til uddanelse

Annonce