{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.157 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg. SVÆRT. {{forumTopicSubject}}

Hej BB.
Jeg er så heldig at ikke vide en skid om det valg der lige har været...
Selvfølgelig har vores samf. lærer givet os en opgave for.
I opgaven skal I besvare følgende fire spørgsmål:

Med udgangspunkt i de medfølgende tekster skal I give en redegørelse for hændelsesforløbet op til indgåelsen af finanslovsaftalen

Giv også en kort redegørelse for den parlamentariske situation

Ud fra de to foregående spørgsmål og relevant teori om det to- dimensionelle politisk billede giv en analyse af Enhedslistens og regeringens handlemuligheder

Giv til sidst en vurdering af regeringens muligheder for at stå samlet overfor støtteparti og opposition

Derfor spørger jeg nu om hjælp - Det skal lige siges min samf. lærer ikke lige frem er bedste venner. Han dømte mig ud fra jeg var fra Spanien - En rigtig fjeldabe, som der så fint blev grint af. Min sidste aflevering havde han gået ALT igennem og jeg mener virkelig alt. Det blev derefter så også til et 00. En af dem jeg går i klasse med kan han rigtig godt lide og han havde da enda fået 04 for at havde afleveret noget han havde lavet dagen før og som ikke engang var tilfredsstilleene i det antal ord vi skulle skrive.
Det blev jeg rimelig vred over og prøvede at tale med ham om det - men det var ikke umuligt. Ikke engang i de timer hvor vi har ham. Min studievejleder er heller ikke til meget hjælp.
Derfor tænkte jeg på om det var en af jer der virkelig bare kan hjælpe mig med aflevere en PERFEKT opgave, lige til at smide i hovedet på ham. Jeg ville fryde mig så groft, hvis der bare ikke var noget at sætte en finger på.

Håber virkelig der er en der ihvertfald kan hjælpe mig lidt igang med de forskellige spørgsmål, eller en der måske havde tid til at gennemgå den efter jeg havde lavet den for fejl og mangler smiley

Håber I kan se mit problem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg. SVÆRT.
  • #1   2. dec 2013 Det hele bør kunne findes i de tekster i har fået.
    Du kan læse om sagen om finansloven på alle nyheds sider, jeg vil dig anbefale dig at bruge www.politikken.dk som hjælp. smiley
    Men læs teksterne igennem først, da det er dem du skal tage udgangspunkt i smiley


  • #2   3. dec 2013 Hej Mie -
    tak for det smiley Det vil jeg prøve


  • #3   3. dec 2013 Dude... Hvis det var en omgang bavl du havde skrevet og din ven, der godt nok ikke havde skrevet så meget han skulle, men i det mindste så havde skrevet noget fornuftigt - så er det forståeligt din ven har fået en højere karakter. Du kan ikke dømme en opgave ud fra antal anslag/sider, det gøres ud fra indholdet af det du har skrevet (og om det er godt eller dårligt kan du altså ikke selv vurdere, spørg en anden samf lærer, hvis du absolut vil vide det)

    - Din lærer gør dig en tjeneste. Skriv en god opgave, smæk den i hovedet på ham, men skriv den selv: Så det er DIG der lærer noget af det. Hvis du ikke er i stand til dette på egen hånd, så har din lærer tilsyneladende ramt spot on med den karakter han har givet dig smiley Hvis du ikke ved, hvordan du gør en opgave god, så spørg ham om hjælp, til hvordan du skal gribe det her an.

    Hvis du går i gymnasiet er du ved at være for gammel til at give din lærer skylden for at du ikke har læst/forstået nok selv. Det er lidt hårdt skrevet, men hvis du gør det på denne her måde, får du faktisk også noget ud af at gå i gymnasiet smiley Og det er vel meningen.


Kommentér på:
Hjælp til valg. SVÆRT.

Annonce