{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Droppe ud af HF og starte igen {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg overvejer stærkt at droppe ud af hf til sommer når jeg har fuldført 1. HF og springe på en anden uddannelse der siger mig lidt mere.

Er der nogen der ved om man kan starte igen engang om fx. 4 år, på 2. HF hvis man har lyst til det ? Står der ikke nogen steder at jeg har bestået 1. HF ?

håber i forstår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Droppe ud af HF og starte igen
  • #2   5. mar 2013 Wow Thez. Díne evner til at læse og forstår dansk, er jo fantastiske!
    Det er hvad han siger ja......

• #3   5. mar 2013 Hold ud et år endnu og kom videre. Du er halvvejs!

• #4   5. mar 2013 Vi andre havde også kedelige historie og latintimer, som ikke sagde os en døjt, men vi holdte ud og er færdige nu. Just saying.

• #7   5. mar 2013 Thez
    Så kan jeg heldigvis lære det af dig. For du føler tydeligvis en trang til at være en sarkastisk, spydig og arrogant fisse, i hver andet indlæg på dette site smiley

• #9   5. mar 2013 Thez
    Og du har så udnævnt dig selv til dommer, over hvad der er dumme spørgsmål?
    Hvad der er åbenlyst for én, er det ikke nødvendigvis for en anden.

• #11   5. mar 2013 Beklager, det er stadig dig der er idioten.
    Ja for dig, og også for mig, er svaret til dette spørgsmål indlysende, men det er det tydeligvis ikke for trådstarter, så hvad er det præcis du forsøger at opnå med dit retarderede indlæg? Prøver du at opnå den samme følelse du fik i 3. klasse, da du mobbede den tykke pige?

• #14   5. mar 2013 Jamen så kan jeg da kun råde dig til at kigge endnu engang, hvis du ikke fattede det første gang du kiggede tråden igennem.

• #16   5. mar 2013 Nå, så nu trækker du i land? Sølle. Men så tror jeg bare jeg stopper her. Ikke meget ide i at diskutere med en, der ikke engang kender sit eget standpunkt.
    Ha' en dårlig dag. smiley

• #18   5. mar 2013 Kom dog videre drenge.

• Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #19   5. mar 2013 For lige at prøve at svare ts spørgsmål - prøv og snak med din studievejleder på din uddannelse.
    Jeg ved at når du ar afsluttet nogle fag vil du få merit i de fag, så hvis du afslutter hele 1 Hf og består alle fag, så vil du kunne opnå merit i de fag, derved skulle man jo tro du faktisk kan starte på 2 HF nogle år efter...

• #21   5. mar 2013 Tak for dem der har svaret smiley
    At jeg skrev 4 år var bare for at skrive et eksempel.. Jeg ville bare vide om man kunne springe på igen hvis man fik lyst til det.

Tak for lidt opbakning Adrenaline smiley
    Og Thez hold nu bare kæft lidt, du kan sku da ikke vurdere hvad der er dumme spørgsmål eller ej.

God tirsdag til alle.

• #24   6. mar 2013 Det kan din studievejleder fortælle dig.

Personligt synes jeg det er fjollet ikke at gøre det færdigt. Det er ganske vidst en smule spild af tid, men alligevel. Og som Lubas skriver, hvis du ikke når det inden 2 år, så har du ikke papirer på det, og dermed alligevel spildt et år.

• #26   6. mar 2013 Jeg kender en som droppede ud efter 1½ år af HF, men som kom ind på 2. år tre år efter hun droppede ud smiley

Så ja, du kan sagtens droppe ud og komme igen, men jeg tror, at det er inden for et bestemt antal år!

• #28   6. mar 2013 Jeg droppede ikke ud smiley Jeg skrev at en jeg kender har gjort dette. Hun blev faktisk smidt ud pga for meget fravær.

Det er åbenbart så forskellige regler for de forskellige skoler... smiley

Kommentér på:
Droppe ud af HF og starte igen

Annonce