{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.195 visninger | Oprettet:

Deltidsjob + Kontanthjælp?! {{forumTopicSubject}}

Er på kontanthjælp i øjeblikket og søger job intil jeg starter min uddanelse. Men alle de jobs jeg kan finde er deltids jobs. Så jeg tænkte på om man stadig får sin kontant hjælp når man har et deltids job på 6-8 timer om ugen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deltidsjob + Kontanthjælp?!
  • #2   25. sep 2012 Du kan ikke have et job, fuldtid eller deltid mens du har kontanthjælp. De vil skrive til dig at du har modtaget uretmessig kontanthjælp og vil bede dig om at betale hele lortet tilbage! Nej de trækker ikke bare + - det fra du har tjent. Hvis du har et job samtidig så skal du betale tilbage da det er dit ansvar at melde at du har fået job og ikke har behov for kontanthjælp mere. TRUST ME jeg lærte det på den hårde måde :S står nu i -12.000 hos kommunen

• #3   25. sep 2012 Daniella. Mange tak for svaret. Det lyder ret trist med de 12k smiley

• #4   25. sep 2012 Det er det skam også -.- men sådan er det jo, så vær meget forsigtig med at få job samtidig med kontanthjælp, de er benhårde!

• #6   25. sep 2012 Julie p har ret, man skal selvfølgelig lige huske at oplyse det, det er da tidsspilde at sku alle personer igennem der får kontant hjælp om de også har job osv.. selvfølgelig skal man selv oplyse det. Jeg har haft deltid mens jeg var på kontant hjælp

• #7   25. sep 2012 Du kan sagtens have et deltids, det bliver bare fratrukket din kontanthjælp .. (:
    og ja, det skal self oplyses, ellers får du lov at betale tilbage.

• #8   25. sep 2012 Ja og det er krone for krone der bliver modregnet. Så hvis du tjener 200 i timen på det deltidsjob, så trækker de 200 kroner for hver time du har arbejdet.. Det kan hurtigt blive til mange penge.

Kommentér på:
Deltidsjob + Kontanthjælp?!

Annonce