{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job - LØN! Hjælp!
  • #1   17. sep 2012 105 kr ca. men det kommer an på overenskomsten

(link fjernet)

• #2   17. sep 2012 jeg er 18 og for minimum 115.kr i timen. dog er min gennemsnit løn på 155.kr ca

• #3   17. sep 2012 Det er jo forskelligt fra branche til branche.

• #4   17. sep 2012 gubby-rep .: Må man spørge om det er faglært eller ufaglært og hvad det er for et job? smiley

• #5   17. sep 2012 Det kommer helt an på hvilken branche du er i. Butiksarbejde er noget af det lavstlønnet som ufaglært, industri, kan du muligvis godt komme op på nogen gode lønninger som ufaglært, men sjældent som 18 årig, der måske ikke ligefrem har den store arbejdserfaring.

Men det ville være meget nemmere hvis vi vidste hvilken branche det var i?

• #6   17. sep 2012 jeg er gulvsliper ( kræver ingen uddandelse )
    er blevet lært op af min egen far som er den anden gulvsliper i firmaet.

vi har ca 1200-1500 lejligheder på hele sjælland.

grunden til jeg for ca 155 i snit er fordi jeg for samme akord som min far går. han for 160 i timen.

kan være heldig at tjene lidt over 300.kr i timen på en dag hvor jeg andre dage arbejder få timer på alm time løn (:

så det svinger meget (:

• #7   17. sep 2012 gubby-rep

Så er dit job også et særtilfælde, da du sjældent vil komme ind ved en gulvsliber som total grøn i faget.. smiley Men god løn ellers. smiley

• #8   17. sep 2012 Kim M >>

Ja det er en fin løn som 18 årig, men det er så også den løn han kan se frem til resten af sit liv, det siger han jo også selv i og med at hans far kun tjener 26.000 kr om måneden, det er så ca 10.000 kr mindre end hvad jeg tjente som elektriker for godt to år siden i en alder af 26.

• #9   17. sep 2012 min far har en meget åben mester (:
    og da jeg var utrolig skole træt. skaffede min far mig et arbejde (:

lige PT afhænger min fars arbejde også af mit da han har fået taget sit kørekort (: og jeg har lige fået mit (:

• #10   17. sep 2012 martin de 160.kr i timen er hans mindste løn.
    vi far stort set akort på alle lejligheder snart.

jeg tjener ca 7-7.500.kr vær 14 dag EFTER SKAT.

min far tjener noget mere end mig så de 26.000.kr er da et skud i tågen

• #11   17. sep 2012 går slf ud fra du mener 26,000.kr før skat

• #12   17. sep 2012 Det er indenfor hestebranchen, hvilket er MEGET lavt lønnet!

• #13   17. sep 2012 Selvfølgelig er det før skat, det er jo nu engang sådan man taler løn.

Vil stadig til hver en tid råde folk til at tage en uddannelse.

• #14   17. sep 2012 ja ville jeg også gerne men har fået sammenlagt 4 års undervisning. og kan slet ikke magte sådan noget mere.

• #15   17. sep 2012 Det er ogsåfair nok og du er da også heldig at være i et godt job.

• #16   17. sep 2012 i hestebranchen kan du slet ikke regne med lønninger der ligner noget der minder om en overenskomst. Slet slet slet kke som ufaglært.

• #17   17. sep 2012 men som udgangspunkt, så prøv at forhandel en kontrakt hvor du får det, som du ellers ville få, hvis du lavede andet ufaglært arbejde.
    Siger de nej, så sig nej tak. Kan de ikke få nogle ansatte til det, så må de jo gå med på de rimelige vilkår folk stiller.

• Brian
    Brian Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 20
    #18   18. sep 2012 jeps, Det kommer an på hvilket arbejde det er og hvilke forbund du er medlem af, Forbundet har så en overenskomst og der står min. løn alt efter alder,trin/periode man er på osv.

• #19   18. sep 2012 Jeg kan godt se på det hele, at det her ikke er en retfærdig løn! Så jeg tager IKKE det job jeg er tilbudt!

• #20   18. sep 2012 Inden for hestebranchen er lønnen bare generelt lav, fordi det er være rundt om hestene er en stor del af lønnen i sig selv "mener de ihvertfald" Men ok, der står også 400 små hestepiger klar på jobbet i forvejen, så de er egentlig ret ligeglade med hvad du vil have i løn, de skal nok finde en der vil arbejdet alligevel. Sådan har det desværre været i rigtig rigtig mange år.

Kommentér på:
Job - LØN! Hjælp!

Annonce