{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Officer - Løn
  • #1   12. jun 2012 Kan sige så meget at min dame som Sundheds assistent (den der ligger over hjælperen) kommer til at tjene ca. 16000 udbetalt.

Jeg selv som læser til Ingeniør, vil ligge på omkring en 30.000, det er jo så udregnet på 37 timer om ugen, så det bliver jo nok mere, kommer an på hvor jeg får arbejde.

Men du skal jo ikke tage en uddannelse for hvad man tjener, men hvad du kan lide..

Jeg har selv en automekaniker uddannelse, som altid skulle ha været et springbræt til ingeniøren, for at have min baggrundsviden.
    Men var også glad for at tage den uddannelse, da det er min interesse.

• #2   12. jun 2012 Hvis du vælger det pga lønnen, så drop det. At blive officer er virkelig et erhverv hvor man skal brænde for det man laver.

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #3   12. jun 2012 Louise .
    sad også lige og tænke at han kun ville blive officer for pengenes skyld..

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #4   12. jun 2012 Officer i Søværnet tjener gerne mere hvis de sejler. Søtillæg er ca 700 kr pr dag.

Mange officerer er på 4 års stillinger, som betyder de får betalt bolig, mug eller Time/dagpenge ved siden af lønnen,

• #6   12. jun 2012 Se nu lige først om du overhovedet bliver optaget inden du tænker på lønnen.

Men lønnen er ikke speciel god, i forhold til at man får en BA og bruger 4 år. Da jeg selv var kadetaspirant sagde HOD at vi kunne forvente omkring 28-29.000 inkl. de forskellige normale tillæg før skat. Derudover kommer der selvfølgelig øvelsestillæg, MUG osv.

Dog skal man også tænke på at man får løn under uddannelsen, og der er nogle gode pensionsordninger.

• #7   12. jun 2012 30,000 før skat er vel ca. middel.

Nu har jeg selv hele livet gerne villet være pilot, og begyndte først at gøre noget ved det for et halvt år siden. Så der startede jeg med optagelsesprøver som nu alle er bestået, og finde finansiering som nu er fundet og godkendt, og få taget en class 1 medical, som nu er bestået og på plads, og jeg skal starte i august hos DanFly i Skrydstrup - og først nu har jeg undersøgt med jobmuligheder osv, hvor der er angivet at den gennemsnitlige startløn er 45.000,- hvorefter den så vil stige.

Pengene siger mig INTET. Jeg vli bare dø glad, og have levet af det jeg elskede.

Gør som du vil, ikke hvad andre vil have dig til, og SLET ikke hvad pengene vil have dig til.

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #8   12. jun 2012 Krelle1911
    Respekt for at du hopper i pilotbranchen. Det er i orden smiley Når du siger pilot, så er den branche mættet for tiden. Og løninger op i den størrelse skal du lede længe efter med mindre du har været 1 styremand i nogle år og har flyetimer i bogen smiley

Må jeg spørge hvad dine planer er - ud at flyve de i de store eller?
    Hvad fik dig til at vælge Danfly?

• #9   12. jun 2012 Christian V >> Statistikkerne siger godtnok det modsatte af hvad du siger der, samt lønningerne. De fleste som er jobsøgende efter den afsluttede uddannelse søger jo i hele verden, og ikke bare her i Skandinavien. På verdensplan er der mangel på piloter, hvilket også var et af bankens argumenter for at smide penge efter mig.

Mine planer er pt. at tage en typerating til 737-6/7/8/900 da det er der jobmulighederne er størst.

Jeg valgte DanFly dels på grund af det er den som ligger tættest på mig, samt studiefaciliteterne er langt mere medgørlige end i fx Roskilde. Der er et langt større samarbejde blandt eleverne, grundet at man bor sammen. Og det er netop derfor jeg valgte dem.
    Desuden gav de mig også et tilbud, som var svært at takke nej til, i forhold til hvad de skulle have ved Roskilde.

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #10   13. jun 2012 Okay, ja man hører jo så meget forskelligt, har nemlig selv undersøgt sagen for jeg havde samme ide for et par år siden - var til introduktions møde , og der turde jeg simpelhen ikke. Men fedt du gør det. smiley Vil du sige hvor meget du har sparet i forhold til Roskilde? For det var os ene af af grunden til det, det er steget enormt.

• #11   13. jun 2012 Har svaret pm.

Kommentér på:
Officer - Løn

Annonce