{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.495 visninger | Oprettet:

IT-Supporter (Grundforløb) {{forumTopicSubject}}

Heej drenge så vel som piger, er der nogle af jer som har lavet opgaven om Linksys router,netværk og osi modellen som ikke har noget i mod at sende noget inspiration for jeg ved virkelig ikke hvad fanden jeg skal skrive i den lorte rapport.

har lavet 5 rapporter på de sidste 5 måneder og det eneste karaktere vi for er OK eller mangel fuld og vi har stadigvæk ikke hørt noget fra de 5 rapporter og det kommer vi hellere ikke til for vores lære gider ikke læse dem igennem, derfor spørger jeg nu om der er nogle som har noget inspiration for gider ikke sidde og bruge time efter time på at lave noget der bare er perfekt ligesom de andre rapporter når læren ikke en gang gider kigge dem efter.

PS hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så spar dit tastetur for belastningen.. TAk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IT-Supporter (Grundforløb)
  • #2   8. apr 2012 ^^What he said.

  • #3   8. apr 2012 Ta' dig en rigtig uddandelse, istedet for sådan noget kursus gøjl...

  • #5   8. apr 2012 D M

    det burde det ikke være...


  • #6   9. apr 2012 Rasmus du burde også lære at læse teksken hvor der tydeligt står at hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så spar tasteturet for besværet?

    andre du forstod åbenbart hellere ikke teksten.. men bare drop det har lavet den, og der var en grund til at jeg skrev det sidste i indlæget..


  • #8   9. apr 2012 Andre
    1 så ved du ikke hvor langt jeg er eller om vi overhovedet har lært noget om osi modellen osv så det kan du ikke udtale dig om. hvis man ikke ved noget om osi modellen og netværk til den afsluttende eksamen ja så har man ikke fulgt med, men det kan du jo ikke udtale dig om.
    2. så skriver jeg ikke noget om, at jeg ikke fatter en skid af det og ikke ved hvad det er? jeg siger bare at jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle formulere en rapport ud fra det. havde lavet afsnittet om osi modellen for det jo nemt nok det er mere hvordan man skulle få resten ned på papir det jo ikke alle der har nemt ved det vel. og skrev også at jeg ikke gad bruge time efter time efter time på noget som vores lære ikke en gang gider kigge igennem. så det med at finde et forum for børn har jeg vist klare fint nok her tror jeg.


  • #9   9. apr 2012 og søgte jo hellere ikke en opgave jeg kunne aflevere men blot noget inspiration til hvordan man skulle få det ned på papir

  • #11   9. apr 2012 hahaha hvor er du dum at høre på.. find du nu bare noget andet at bruge din tid på.

Kommentér på:
IT-Supporter (Grundforløb)

Annonce