{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.907 visninger | Oprettet:

Fitness instruktør uddannelsen. {{forumTopicSubject}}

Overvejer lidt at tage en udd som fitness instruktør/ personlig træner.

Men der findes simpelthen så mange forskellige kurser og uddannelses steder at jeg nu er liiiidt forvirret. Er der nogle der ved hvilke skoler der er mest ansete og måske giver bedst mulighed for efterfølgende at finde job. Samt hvad forskellen på fitness instruktør og personlig træner er. Synes de nævner mange af de samme ting under de to uddannelser.?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness instruktør uddannelsen.
  • #1   20. jun 2011 Du er godt klar over at du selv skal betale uddannelsen=?

• #2   20. jun 2011 Ja den er jeg med på. Og beløbet variere også en hel del... Fra små 8-14 tusinde... Er ikke så meget pengene. Mere værdien af det bevis jeg står med efterfølgende... smiley Men tak... smiley

• #3   21. jun 2011 jeg betalt kun 3500kr resten klarede fitness world jeg vil gerne anbefale fitness world rigtig godt du lærer så meget det er bare super godt og tage denne kursus for at fx kende sit krop bedre så hved du alt bedre pumpning eller tabe dit og dat alt faktisk

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
    #4   21. jun 2011 @ Ali G

Jamen ved at tage kurset til de der 3.500 kr, bliver man så fitness instruktør eller?

Fx hvis man ser på intruktørskolen (instruktoerskolen.dk) så skal man først bestå et kursus i Anatomi & Idrætsfysiologi (3.630 kr) og derefter kan man tage fitness instruktør uddannelsen (8.400 kr).

> Så det med at man kan tage det hos fitness world lyder meget billigt i forhold til.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

#5   21. jun 2011 Som jeg kan se hos Fitness World så koster fitness instruktør uddannelsen 6.000 kr hos dem.

Se linkets side 2

http://www.fitnessworld.dk/pdf/Fitnessinstruktør-uddannelse_2011.pdf

• #6   21. jun 2011 altså da jeg betalt for de 3500kr blev jeg fitness instruktør JA.

fik også tilbud job deltids men jeg har ikke rigtig tid til det... kursus svarede ca 3 måneder tror det var og det var 2 gange om ugen

det kan anbefales til alle det er meget dyrt og tage i fitness dk FX, fitness world sage at, de har et special pris til alle medlemmer til fitness world

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

#7   21. jun 2011 Link til priser?

Kommentér på:
Fitness instruktør uddannelsen.

Annonce