{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Pilot uddanelsen? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i længere tid overvejet at søge ind som pilot.. Men har desværre måtte erfare at flyvevåbnet herhjemme har virkelig lang ventetid.
Jeg ved at dette klart er den bedste vej at gå, da du både får uddannelsen betalt+ de bedste kvalifikationer.
Men eftersom det ikke er muligt har jeg tænkt mig at søge ind hos www.pilottrainingcollege.com.
Jeg har søgt på google osv. da jeg har forsøgt at finde nogle med erfaringer udenfor luftvåbnet som selv har taget en selvbetalt pilot uddannelse.
Så er der nogle herinde der har taget en selvbetalt pilot uddannelse eller kender til nogen anden vej at gå for at blive pilot, må i meget gerne kontakte mig. eller hvis i bare har nogen generelle oplysninger jeg kan bruge til noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pilot uddanelsen?
  • #1   11. sep 2010 Det er hårde og sværre end man lige tror

Min søsters mand brugte 7 år på at "kæmpe" sig op til holdet der ryger til miami hvor man bliver F16 pilot - Det var dog inden for militæret

Han fik desværre bare kvamle under den sidste G test hvor man bliver slynget rundt med op i mod x antal G ( Nok til at en normal person besvimer )

Han fik kvalme og røg derfor at holdet og kunne så starte hele forfra..det droppede han så helt

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #2   12. sep 2010 Gå ind på pilots.dk og opret et indlæg på deres forum. Der er helt sikkert folk som har stået i samme situation, og som kan hjælpe dig.

• #3   12. sep 2010 i skal begge have mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Pilot uddanelsen?

Annonce