Pilot uddanelsen? {{forumTopicSubject}}
Jeg har i længere tid overvejet at søge ind som pilot.. Men har desværre måtte erfare at flyvevåbnet herhjemme har virkelig lang ventetid.
Jeg ved at dette klart er den bedste vej at gå, da du både får uddannelsen betalt+ de bedste kvalifikationer.
Men eftersom det ikke er muligt har jeg tænkt mig at søge ind hos www.pilottrainingcollege.com.
Jeg har søgt på google osv. da jeg har forsøgt at finde nogle med erfaringer udenfor luftvåbnet som selv har taget en selvbetalt pilot uddannelse.
Så er der nogle herinde der har taget en selvbetalt pilot uddannelse eller kender til nogen anden vej at gå for at blive pilot, må i meget gerne kontakte mig. eller hvis i bare har nogen generelle oplysninger jeg kan bruge til noget.
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.143
Min søsters mand brugte 7 år på at "kæmpe" sig op til holdet der ryger til miami hvor man bliver F16 pilot - Det var dog inden for militæret
Han fik desværre bare kvamle under den sidste G test hvor man bliver slynget rundt med op i mod x antal G ( Nok til at en normal person besvimer )
Han fik kvalme og røg derfor at holdet og kunne så starte hele forfra..det droppede han så helt
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 263
Pilot uddanelsen?