{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

skole.. {{forumTopicSubject}}

ja, nu har jeg i længe tænkt over det der med at danmark skal have det bedste skole system. hvordan tror i man gør folkeskolen god? for det jo der man skal lærer basis tingene til at komme videre.

- i mine øjne mener jeg man bør dele folk op i nivueaer helt fra starten. Hvis du er god til dansk skal du have det på det nivuea du ligger på og ikke k're i det samme og samme. og det samme hvis du nu er dårlig til matematik, jamen så skal du have det stof der passer til dig. og ikke til 6 klasses trin?
og derved skal der være lærer inden for alle de her niveuaer som der er, og dem som har problemer med noget skal have en lære og de andre en anden lærer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skole..
  • #1   14. jan 2010 jep ligesom de gør på handelsskoler, gymnasier, mm. deler folk op i niveauer

• #2   14. jan 2010 uha det er jo en enhedsskole ... tak socialdemokraterne for det.

• #3   14. jan 2010 Bare begynd på Ærø Friskole, så får du det som du vil have smiley

• #4   14. jan 2010 alexander: Nu mener jeg sådan det skal være sådan alle steder. frygter da når jeg selv får børn at de skal komme bag ud i noget. ex matematik. er du først kommet bagud er der røv svært at komme op igen. pga lærerne ikke har tid til at for dybe sig i de enkle personer.. + niveuaer ?

• #6   14. jan 2010 julie P : Nej det gør det da ikke, hvis man lærer sine unge at hae PLI så vil de unge ikke se sådan på det.

hvis man ikke er god til matematik skal man da have det matematik der passer til en og hvis man går i 4 og ikke har kunne finde ud af det i 3, så du os fuckt i 4 pga du skal bruge det i 3 i 4 klasse. Hvis man gjorde som som jeg tidligere har nævnt, så ville det da blive 10 gange bedre, for i det du kan finde ud af det niveua rykker du jo op.

hvis du er dårlig til matematik så skal du have det der passer til dig
    men mange gange hvis man er dårlig til matematik er man god til dansk, så er man jo i et højere niveua der? smiley

• #8   14. jan 2010 siger heller ikke man skal dele dem op på den måde, men jeg har bare ikke hørt de får den ordning i skolerne idag. dem jeg kender der går i fokeskole gør ihvertfald ikke?

• #9   14. jan 2010 nemlig, det har du helt ret i med de unge og pli, synes det er forfærdelig med sådan nogle forældre, men det jo klart når halvdelen ikke har tid til deres børn pga arbejde, så sende de lille hans som du kaldte ham i skole klokken 8, så efter skole i sfo og bliver så hentet mellem 4 og 5 så skal mor eller far til at lave mad, så bliver klokken 6 også spiser man så bliver klokken 7 så det lige før lille hans skal i seng for han skal i bad, ha børstet tæner osv.

• #10   14. jan 2010 Maja N

Ja ja smiley - Nu sagde jeg bare at der fantes sådanne tilbud smiley

Kommentér på:
skole..

Annonce