1.604 visninger
|
Oprettet:
Politimand - men min kæreste er imod:( {{forumTopicSubject}}
Hey.. jeg overvejer at uddanne mig som politimand....
fordi det er noget jeg føler for, men min kæreste er bange for jeg vil udsætte hende og familien for en masse fare ved at vælge sådan et job.. det kan jeg self. godt sætte mig ind i ...
Men man udstationerer sig jo i en anden by end den man kommer fra..
Men hvad kan jeg sige til mit forsvar for hun ændrer mening..?
er der nogen muligheder for at hun og familien ikke blir sat i dumme situationer...
Hun er bange for at folk lige pludselig stiller sig op på vores bopæl...
Håber der er nogen der har haft samme problem og kan hjælpe
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 5 Svar: 359
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 412
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
det er utrolig sjældent (jeg har alrig hørt om det?) vi høre om politifolk der er blevet opsøgt på deres adr. og skulle det ske så er keg ikke 1 sek. i tvivl om at ringer hun (eller dig) 112 og siger at du er betjent og der er står nogen deforan din dør og truer dig så går der maks 2½ minut så står der en aktions styrke ude foran. ville nok være dumt af dem som gør det. men der er jo altid en chance. selv om jeg vil betegne den som lille. de kriminelle som jeg kender har (utroligt nok) et godt forhold til politiet ja de er da pisse trætte af dem, men ikke trætte nok til at ville opsøge dem og sådan.
men kort og godt forklar din kæreste at dette er hvad du ønsker og drømmer og det er hvad du vil, kan hun ikke støtte dig i det skal det måske ikke være jer to alligevel.
var det min kæreste der havde sagt jeg ikke måtte følge en drøm så var hun røget ud på stedet. for så føler jeg ikke at hun elsker mig nok.
blev lidt længer end ventet, håber du overlever
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
Tag uddannelsen som Politimand, og lad vær med at hører på hvad andre uvidende personer mener om det job.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
Jeg har ikke lyst til at smutte, hun er mit et og alt, og vi har et dejligt lille barn sammen
Men ja, man kan jo få skjult adresse, men jeg vil prøve at følge op på det i har skrevet
mar 2009
holder dog stadig fat i at hun ikke er den rette hvis hun ikke kan/vil støtte dig i dit valg.
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 291
apr 2009
mar 2009
kunne jo være at han var en af dem som ikke blev magt liderlig ;)...
nov 2009
Følger: 1 Svar: 8
mar 2007
Det er det her jeg vil... Kan godt forstå min kæreste er bange for hende og vores barn... Det ville ikke være fedt hvis folk fandt ud af hvem man var, og pludselig stod ved ens dør og bankede på...
mar 2007
Hun er også bange for jeg udsætter mig selv for fare, og i værste tilfælde kommer godt galt afsted .,... farligt arbejde .,.. og det ved jeg ik rigtig hvad jeg skal sige til hende... ja det farligt at gå ud for en dør hverdag.. ?
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 74 Svar: 2.363
og vis du bliver udsat i eget hjem? så skal hun da bare være glad for at du er politimand og kan anholde dem på stedet, fordi du har dit skilt?
det er de færreste politi mænd der bliver opsøgt ieget hjem.
søg du bare ind vis du vil ;o)
nov 2009
mar 2007
Self. som der blir skrevet så er man hele tiden 2 til at tage ud på patrulje,
og overfaldsalarm ...
det har ihvertfald været en stor hjælp .. tak til alle
maj 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 91
Hvis det virkelig er noget du brænder for, så skal du jo følge din drøm, en dag, når kæresten er skredet,sidder du og kan tænke tilbage, at det du måske ønskede mest, ikke blev til noget.
Du kan jo også blive kørt ned imorgen, så dagligdagen er også farlig.
Din kæreste burde støtte dig 100 %
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 74 Svar: 2.363
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
Jeg synes, at du skal følge din drøm, Christian, og så måske kraftigt overveje dit forhold med kæresten eller få snakket ud om hendes egoisme - for den er satme ulækker, når hun vil tvinge dig fra din drømmeuddannelse.
Som flere herinde skriver, hvor er du om 10 år? Er du sammen med kæresten? Ser du Jeres barn? Der er mange faktorer, men jeg synes da, at det må være forfærdeligt, at sidde som 40-50årig og tænke tilbage på at man missede chancen for at få sin drømmeuddannelse fordi et eller andet lille egoistisk kvindemenneske forbød dig det.
Jeg synes det lyder tragisk. Men du kan da spørge din kæreste ad, hvad hun synes om, at DU skal bestemme over hendes uddannelse, hendes interesse eller hvem hun skal omgås med.
mar 2007
mar 2007
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 68 Svar: 660
det vil plage dig resten af livet hvis du ikke gør det
mar 2007
jeg må prøve at få samtalen igang...
jeg gider ikke sidde om 10 år og ærgrer mig at jeg aldrig fik prøvet det.. for det er det jeg gerne vil... og har fysikken og muskulaturen til det...
maj 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 91
mar 2007
nov 2009
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 61 Svar: 422
Politibetjente er jo slet ikke så udsatte som man måske går og tænker :o) Følg dit kald... Mange andre fortryder det den dag idag at de ikke gjorde det samme </b>
apr 2009
- stavefejl var gratis idag-..
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.568
Desuden er det dit valg, ikke hendes.
Og mht. at udsætte hende og hendes familie for fare, jamen for fanden da... Det er jo ikke fordi du vil være lejemorder, vel?
jan 2007
mar 2007
og michael B tak
jan 2007
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 388
da jeg startede på at udd. mig som mekaniker havde jeg en kæreste. og hun synes ikke det var særlig charmerende (staves) . så hun ville gerne have at jeg stoppede. Det ville jeg godt nok ikke, sagde jeg og smækkede døren i hoved på hende.
Politimand - men min kæreste er imod:(