442 visninger
|
Oprettet:
El installtør {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg går med planer om at starte med at læse videre til El - installatør. Men så kommer valgtet jo med hvilken skole. Jeg bor i horsens, så det ville jo være herligt at smutte til vejle og tage uddannelsen der. Har dog hørt lidt forskellige ting omkring skolen. Både positivt samt negativt.
Ved også der skolen i Hadsten, men der er lige lidt langt, også gælder det jo lige med at få det hele til at hænge sammen.
Så hvad er folks erfaringer, samt om der evt. var nogle her inde der enten havde læst/læser det ene eller andet sted?
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Inden for få år er der ikke nogen installatør uddannelse mere.
aug 2007
aug 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2007
Han havde selv overvejet og tage den efterfølgende, men sagde at den snart ville blive lukket ned. Og sker dette er det lidt skidt og bruge 2 år mere på det
Men nej, har ingen facts, bare hans ord.
(har ikke selv tjekket op på det da jeg alligevel ikke vil læse videre)
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 388
det kan god værer det hedder noget andet men i bund og grund det samme
aug 2007
Tænkte lidt det samme da jeg hørte det. Men fik afvide det var ligesom en tømrer osv. at man bare kunne starte op hvis man ville.
Men har kigget lidt på google, og kan ikke umidlbart finde noget om den bliver lukket ned. Så må gå ud fra min kammerat måske har snakket for højt ..
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
Jeg er selv på H2 lige nu, jeg har aldrig hørt om det.
aug 2007
Ved godt der er meget mere bag, er selv udlært
Men gik ud fra der var en lidt anden plan hvis det var noget de gjorde. Men kan ikke forstå han siger den slags hvis det ikke var sandt :S - noget underligt noget og finde på.
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 388
El installtør