{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.769 visninger | Oprettet:

Hjælp til jobansøgning {{forumTopicSubject}}

Søger du en sød og smilende tjener som tager sig godt af gæsterne. Så er det mig.


Jeg har læst en jobansøgning på nettet at i søger tjenere til jeres kommende nye Restaurant. Jeg søger job i netop jeres Restaurant, da jeg er færdig udlært som tjener d. 01-03-2010. fra Bromølle kro på Vestsjælland.

Jeg har gået i folkeskole + 10 ende klasse. Og derefter er jeg startet på min uddannelse som tjener, som jeg bare vidste at jeg skulle være.
Nu hvor jeg bliver udlært har jeg selvfølgelig også sluttet et skoleforløb (Hotel og restaurant skolen i København) Jeg er en smilende og ærlig pige som nyder og opvarte gæsterne.

I min læretid har jeg lært mange sider af tjener faget at kende. Dels de år i min læreplads hvor jeg dagligt har tæt personlig kontakt med gæsterne og ikke mindst køkkenet. Jeg har haft mulighed for at lære at køre selskaber helt op til 150 stk. A la carte og konference, book værelser og kender til regnskab.


Jeg står gerne til rådighed for spørgsmål til min ansøgning. Jeg ser frem til at høre fra jer og håber at det er okay at jeg kontakter Restauranten indenfor 7-10 dage for at følge op på ansøgningen, medmindre jeg hører fra jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til jobansøgning
Kommentér på:
Hjælp til jobansøgning

Annonce