Indstillet som uegnet - Forsvaret {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at søge ind i Forsvaret, som flymekaniker. Og har jo så self. skulle udfylde en masse papire og lign. bla. et helbredsskema.
Idag fik jeg så brev fra Forsvaret. Hvor der står at lægen har indstillet til Forsvarets Dag, at jeg bedømmes uegnet til aftjening af værnepligt.
Og at afgørelsen vil blive truffet uden min tilstedeværelse.
Dette hænger nok sammen med, at jeg for et par år siden fik konstateret kræft. Jeg er dog erklæret rask nu, og det har jeg været de sidste 2 år..OG HAR INGEN FYSISKE ELLER PSHYSIKE MÉN OVERHOVEDET.
Det er her at mit problem opstår. For jeg er ærlig talt en smule sur (for ikke at sige rasende) over at de har tænkt sig at afgøre om jeg er egnet/ikke-egnet ud fra stykke papir over hvad jeg HAR fejlet..
De slutter også fint af med at skrive..
''Har du modtaget indkaldelse til Forsvaret Dag, er den hermed annulleret''
For mig lyder det som om at jeg ikke engang for lov til, at bevise at jeg ikke fejler noget..
Hvilket pisser mig af, for jeg fungere 112% på ligefod med alle andre normale mennesker...Jeg løber enda meget, træner meget og har en rigtig fornuftig kondition og helbred.
Er der nogen der har været i samme situration, eller som måske ved hvad jeg kan gøre ved denne redelighed?
Har selv tænkt mig at ringe ind til Forsvaret som det første, og starte med at høre hvad de siger. Ellers tager jeg kontakt til overlægen der har behandlet mig, som kan 100% go' for at jeg intet fejler.
Men er de overhovedet til at stikke i? Altså Forsvaret..
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
vi lavede sådan noget matematik noget,
og der skulle du have 28 rigtige men jeg havde kun 26 .
også sagde de jeg var uegnet .
også fik jeg også konstateret skæv ryg, så jeg kunne slet ikk komme ind .
men du kan tage den der prøve igen (matematik)
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
Forstår godt hvad du mener...Min pointe er jo bare at jeg ikke fejler noget overhovedet.
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
Indstillet som uegnet - Forsvaret