{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HF i Århus?
  • #1   15. apr 2009 Jeg tog GSK på Århus Akademi, da jeg var 22 eller sådan noget, det var ganske fint. Der var mange jævnaldrende.

Jeg ville såmænd vælge det ud fra transport tid?

• #2   15. apr 2009 Dronnig Eva..
    Jeg bor ikke i Aarhus endnu. Det er der problemet er. Men Akademiet lyder da som et fornuftigt valg smiley

• #3   15. apr 2009 Så må jeg jo bare cykle, hvis det er langt væk. Længere er den da ikke smiley

• #4   15. apr 2009 Hej w00p. Jeg har selv søgt ind på Århus akademi, og skal starte her til efter sommer i år. Jeg er selv 19 år(20 når jeg starter), og valgte det ud fra at de siger der inde at gennemsnits alderen er 21 år smiley ..

• #5   16. apr 2009 Jesper K.. Også på HF?
    Hvornår søgte du?

• #6   16. apr 2009 Jeg har kigget lidt på Akademiets hjemmeside, og jeg forstår ikke helt det der med linjerne.. Jeg skulle gerne have engelsk og matematik også, men de er som valgfag kun, og derved har jeg dem ikke det første år. Er det korrekt?
    Hvis jeg så vælger matematik og fysik linjen, har jeg så kun Fysik C hele det første år? Det ser da sådan ud.. Så opnår jeg vel næppe over 23 timer om ugen, som giver ret til SU?

• #7   16. apr 2009 jeg har selv tager HF på akademiet og der var alle aldre i min klasse... så tror såmend ikke du ville føle dig for gammel...der er mange årgange kan evt være du kan spørge om det er muligt at komme i en klasse hvor der er lidt ældre i, ved ikke om de kigger på det når de sætter klasserne sammen.

men vil sige det lige så tit er de på 23+ der sidder og larmer og ødelægger timerne...var i hvert tilfælde min erfaring dengang smiley

• #8   16. apr 2009 lars L- jeg tog selv 2 busser for at komme til akademiet dengang, kan være noget værre bøvl nogen gange..så forstå nu godt han hellere vil tage cyklen smiley

Woop w kan desværre ik hjælpe dig der, men havde da selv engelsk og matematik derude, ved ikke om dete r lavet om siden.

• #9   16. apr 2009 Natasja. Du havde vel også flere fag end det?

• #10   16. apr 2009 Ja, jeg gik, for jeg boede et lyskryds væk.
    men der kører en del busser til akademiet, og rigtig mange til VUC (ingerslevs boulevard)

• #11   17. apr 2009 woop ja det havde jeg

• #12   17. apr 2009 Akademiet +1

Kommentér på:
HF i Århus?

Annonce