{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udregning af IKmin (elektriker)
  • #1   8. mar 2009 Hører efter i skolen og lærer dine formler..!? smiley

Eller slår op på: Valg og installation af materiel SB kap 51; Beregning af kortslutningsstrømme Ikmin og Ikmax

• #2   8. mar 2009 Pænt af dig at hjælpe... og som jeg skrev - vi har fået det oplyst hver gang, så har intet at gøre med jeg ikke hører efter...

men tak for hjælpen

• #3   8. mar 2009 Formlen for udregninger og kontrol af dine udregninger burde give dig alle de værktøjer du burde have brug for.

Jeg læser til laborant og det tog mig under 10 min at finde det..!?

Det handler om incitament og vilje.. Det er blevet for nemt bare at spørge sig til tingene..!?

Hvad gør du til eksamen..!? "Jamen.. Kan jeg lige spørge om svaret på Baboom..!?" Tvivler på den holder til meget andet end 00.. smiley

• #4   8. mar 2009 Kristian - jo præcis... H1 styring og regulering

• #5   8. mar 2009 Awekat - jamen dog som du kan, med fine gloser. Føler du dig vigtig nu?

Stor er den der ved, større er den der ved hvor han skal spørge.

Jeg er gået i lære for at lære noget, og hvis ikke jeg selv kan finde mine svar så må jeg jo søge hjælp ikke sandt? Jeg kan af gode grunde ikke spørge min underviser, da det jo er søndag i dag..

hvis ikke du vil hjælpe hvorfor så deltage?

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 233
    #6   8. mar 2009 Jeg sidder faktisk med præcist samme opgave og laver den lige nu smiley

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

#7   8. mar 2009 IKmin ved motor er U : Rtotal

• #8   8. mar 2009 Andreas - jeg har mine problemer med at udregne den totale R - Jeg har været alle mine opgaver igennem og jeg har indtil nu enten fået et oplyst eller IKmin oplyst...

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

#9   8. mar 2009 hmm.. Okay.. Skal jeg evt sende min dimensionerings rapport? Kan være du kan se dig ud af det så, eller evt bruge den som støtte.

Kommentér på:
Udregning af IKmin (elektriker)

Annonce