{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Jeppe S
Jeppe S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20

HHX afsætning A 3. år ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her en lørdag nat med LeMans kørerene på flimmeren og skal til at forberede min eksamen i afsætning A.

Jeg har jo naturligvis skrevet en fin rapport om en virksomheds indtrængen på et eksport marked, men som jer der har samme eksamen ved, skal man jo uddybbe eller fortælle om noget nyt til eksamen..

Så er det jeg godt lige kunne bruge et par indspark til nogle emner der kunne være gode at behandle.. hvis der skulle være en venlig sjæl der ville komme med lidt ideer ville jeg blive meget glad..

Det kan evt lade sige gøre lige at få et kig på konklutionen for at få et kort overblik..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HHX afsætning A 3. år ??
  • Jeppe S
    Jeppe S Tilmeldt:
    feb 2007

#1   17. jun 2007 Men det er da ikk særlig fagligt i forhold til afsætning... Det er jo stof fra EU og international økonomi.. og det har jeg været oppe i..

• Jeppe S
    Jeppe S Tilmeldt:
    feb 2007

#2   17. jun 2007 Ideen er også skide god, hvis man ikke kender faget.. Jeg takker for din hjælp, men må nok erkende at den ikk bringer mig ret langt. smiley

• #3   19. jun 2007 Hvad er virksomheden og hvilket produkt skal de have ind på et nyt marked, og hvilket marked? Har selv været helvede igennem...

Kommentér på:
HHX afsætning A 3. år ??

Annonce