600 visninger
|
Oprettet:
iPhone 3G batteritid {{forumTopicSubject}}
Har købt en spritny iPhone 3G 8GB, men synes batteritiden er utroligt skuffende..
Hvis jeg lader den op en hel nat holder den i omrking 24-36 timer ved almindeligt brug. Skriver vel 20-25 SMS'er og ringer i 5-10 min, og det er alt.
Kan det så passe batteritiden ikke er længere ?
jul 2008
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 441
Er vant til at mine telefoner holder 3-4 dage uden opladning, og min plan var egentlig at skille mig af med min iPod Touch og bruge min iPhone istedet, men da ikke hvis det forringer batteritiden endnu mere
nov 2007
Har læst review på mobilsiden hurtigt igennem, og der fik den 6/6 så gik udfra den var mildest talt perfekt, jeg synes dog ikke den forjtener topkarakter med en batteritid på 24-36 timer ved minimalt brug :S
Har en oplader man bare sætter i en almindelig stikkontakt, så det er ikke et problem at den skal lade om natten, synes bare det er vildt at betteriet er så ringe, når telefoner som Omnia har en batteritid på 3-4 dage på trods af at den kan det samme som en iPhone, blot med bedre kamera og andet OS.
nov 2007
Siger ikke jeg ikke kan lide den. Siger bare at jeg synes det fra Apples side er mærkeligt ikke at lægge et bedre batteri i dem. Tror ikke der er særlig mange der bruger sin iPhone som iPod, da batteriet vil dø på få i løbet af et par timer.
Har ikke selv prøvet Omniaen, kun F480, og den er jeg heller ikke begejstret for.
Derimod kunne jeg godt lide OS på LG's Viewty.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 89 Svar: 287
Appel er også igang med at finde på noget nyt jo.. altså sådan så leveltiden ville blive bedere
nov 2007
Har 3G slået til hele tiden, ellers kan jeg ikke bruge mit mobile bredbånd.
Og så har mine apps som toginfo (rejser med frem og tilbage, så den er praktisk) GPS (har enormt ringe stedsans) og lign. ingen funktion !
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
Den hiver MEGET strøm
iPhone 3G batteritid