{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Fabrizio T
Fabrizio T
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021

Ipod shuffle {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ipod shuffle som nu har ligget til opladning i over 4 timer, men den blinker stadig orange og iflg manualen skal den lyse grønt før man fjerner den fra opladning... men hvornår sker det...? som sagt over 4 timer som den har ligget til opladning, og der er blevet lagt musik på den, men den vil heller ik afspille noget... håber der er en som kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ipod shuffle
  • #1   27. dec 2008 mener hvis du har lukket itunes, så vil den blinke orange... lægger jeg egentlig aldrig mærke til med min.. den spiller bare smiley

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#2   27. dec 2008 altså jeg har ikke itunes, skal du bruge itunes for at lægge filer over som den kan afspille? for den afspiller filerne når jeg sætter den til computeren, bare ikke når jeg har taget den fra så vil den ikke afspille noget... forstår det slet ikke...!

• #3   27. dec 2008 Itunes er det eneste program du kan ligge filer over på med når det er en Ipod ! personligt syntes jeg det er dybt åndssvagt det er sådan, men sådan er det åbenbart.

En shuffle, skal iflg. manualen værre fuldt opladt efter 4 timer, så prøv at give den 1 time mere - tager den heller ikke skade af. Hvor gammel er den egentligt ?

• #4   27. dec 2008 du kan også bruge winamp til at overføre filer til din ipod med.. mener bare der er nogle funktioner som går tabt... men ja, er helt enig med mike..det er noget fis med det itunes, især når man ikke bruger det som standard afspiller på sin pc, men kun har det installeret pga. sin ipod... f.eks. hvis man har fået nyt musik, så skal man først tilføje det itunes biblioteket...

lorte program.

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#5   28. dec 2008 Mike; Min mor fik den i julegave... Jeg syns også det er noget fis a jeg skal have itunes liggende når jeg ikke bruger det til andet end ipod...!

Kommentér på:
Ipod shuffle

Annonce