{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apple iphone er den ligesom TOUCH!:D
  • #1   27. dec 2008 arg come on, svar dog istedet smiley

• #2   27. dec 2008 hvorfor er det en lorte mobil smiley
    kan købe en 3g uden abb. til 3k helt ny

• #3   27. dec 2008 Den nye kan da godt sende mms..
    nu bruger jeg heller aldrig kamaraet i en mobil.
    Bruger aldrig mp3 som ringetoner
    Bruger ikke gps
    så jeg kan sku ikke se hvorfor den er dårlig smiley
    Den har det fedeste layout, og det køre flydende smiley

• #4   27. dec 2008 okay, lyder neder med de 300mb.
    Syntes bare generalt folk er galde for dem .. :S

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #5   27. dec 2008 Jeg har en iphone og det er en super mobil..

min iphone kan holde i halvanden dag ca..

• #6   27. dec 2008 du kan hente en program der gør at du kan modtage mms'er og det uden at jailbreake den. og gps programmer kan købes i massevis hvis man ikke vil bruge google maps. kameraet er lort ligesom på alle andre mobiler, og hvad fanden skule man også bruge mp3 filer som ringetone for?

tim r: synes du skal have lidt styr på facts før du sviner et genialt produkt til

• tbag -
    tbag - Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 72
    #7   27. dec 2008 der er gps på den..... godt nok ikke hvor den dirigere med stemme og sådan men det fungere udemærket...
    du kan lave dine mp3er om så de kan bruges som ringetone
    kameraet tager okay billeder ..... synes ikke det er et lortekamera.
    og musik delen er nok den bedste der findes i nogen tlf overhovedet.
    det samme kan jeg sige om touch skærmen

• tbag -
    tbag - Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 72
    #8   27. dec 2008 hvad er det for nogle gps programmer og hvilket mms program?

• #9   27. dec 2008 hvad fanden er forskellen på touch HD og diamond??? samme windows??

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#10   27. dec 2008 tim det er din mening.. men du lukker simpelthen forkerte ting ud..

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#11   27. dec 2008 for det første kan du godt lave ringetoner til iphonen..For det andet er det ikke kun brugerfladen som er god... men det er subjektivt... der findes en million gps programmer.. løbe programmer som checker din rute osv osv .. ...du kan godt sende billeder som mms.. men ikke som en traditionel mobil...

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#12   27. dec 2008 Gå ind på app store?.. Der er en hel kategori med dem.. og de bruger jo den indbyggede gps i 3g versionen..

hvorfor vil du have en ringetone der er længere end 30sek?..den når aldrig at ringe længere

Og nej.. det er jo det jeg siger.. du kan ikke sende mms'ere som en alm telefon.. endnu.. men det er muligt at sende billeder til andre telefoner.

Der er mange som har købt den som finder ud af at den ikke lever op til hvad de skal bruge i en telefon.. men os som faktisk HAR brug for de ting.. så er den guld værd.

Mit batteri holder fint..

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#13   27. dec 2008 Du siger først at der ikke findes gps programmer.. og det gør der.. så begynder du at snakke om tom tom.. hvilket i princippet er offtopic da du først fremlægger at der ikke findes gps programmer.. nu lyder det bare til at du vil mundhugge.. og det er jeg ikke interesseret i..

At du ikke kan li telefonen er fint nok.. Men du har ikke ret i mange af de ting du siger.

og det må så være det

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#14   27. dec 2008 du får ret, jeg får fred

• #15   27. dec 2008 er der sku nok nogle der finder ud af at lave om smiley

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#16   28. dec 2008 Det er simpelthen så flot tim at du er i stand til at sætte os i bås som faktisk bruger den konstruktivt..

Har du nogensinde hørt om mobileme samt de muligheder for portfolio visning OG den fantastiske mulighed der er med multi sync med flere macs? ..

Men ja ok..det er jo det os "pop" drenge bruger den til..

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#17   28. dec 2008 De fotografer og grafiske designere jeg kender bruger de funktioner. Plus du kan også køre på exchange servere..

Mange har købt den for at teste om den passede til dem.. alle pop drengene som du kalder dem forstår ikke telefonen og tror den er skod. Men alle os som faktisk har nytte af den elsker den.. jaja..der kan da være forbedringer. Jeg går bare og venter på at de åbner BT funktionen ordentligt.. og så er den fuldendt i mine øjne..

Det er en vanesag.. men fordi den måske ikke lige passer på dit ideal af en mobiltelefon gør den ikke skod af den grund.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#18   28. dec 2008 Du er stiv tim.. Den virker perfekt til "erhvervslivet".. som du kalder det..

Men måske kan du definere erhvervslivet?.. Skal man kunne se word dokumenter?... pdf'ere?... excell?.. For de ting kan man.. skal man kunne synce med kalendere?..det kan den også...

Hva ellers?

Kommentér på:
Apple iphone er den ligesom TOUCH!:D

Annonce