{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nokia 6210 Navigator?
  • #2   23. dec 2008 nej ikke den telefon jeg har nu.. nokia 6110 navigator.. der er det hele gratis. for der er en indbygget gps .. men jeg kan ikke finde ud af om det samme gælder for 6210 navigator..?

• #4   23. dec 2008 Du skal have installeret noget 3. parts navi software for at få glæde af den ala Tom Tom eller Garmin XT herved er kort materiele i lageret på telefonen og der skal ikke hentes data når den bruges. Vil du endeligt have en telefon samt GPS i en enhed vil jeg anbefale en HTC telefon f.eks. Diamond Touch med TT7 det fungerer lige så fint som en rigtig navigator. At skulle bruge en almindelig mobil som den du foreskriver i bilen til navigation er en pine .. Knapper er umilige at betjene !

Som legetøj ... sikkert fin fin

• Søren l
    Søren l Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 82
    #5   23. dec 2008 Brug af almindelig GPS koster ikke datatrafik. Kun hvis din mobil understøttes af A-GPS kan det koste ved dårlig satelitmodtagelse.
    Bruger du fex. Garmin, Tomtom, Navigon eller lign. koster det gratis præcis som hvis du bruger en alm. GPS/navigation uden telefon.
    Jeg har en Nokia N82 med Garmin og det koster ikke noget at bruge.
    Nokia Maps koster download + abonnement som afhænger af perioden du ønsker at binde dig for.
    Priserne kan du se på Nokia.dk

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #6   23. dec 2008 Jeg har en Nokia 6210 og jeg synes det er en ok telefon, dog synes jeg gps'en er lidt lang tid om at få forbinelse, telefonen holder heller ikke strøm så længe 4-5 dage uden megen brug, de 4 andre nokia'er jeg har haft har holdt en uge, og så synes jeg telefonen er svær at skrive på, men nu skriver jeg også maks 20 sms'er om måneden, så det er muligt at det bare er mig, men når det er sagt, har jeg ikke fortrudt jeg har købt den, men abonnementet til gps'en er bare så dyr at man lige så godt man købe billig garmin, jeg mener det koster 500 kr for 3 år.

• #7   23. dec 2008 Simon S.. Vil det sige at man skal betale for at bruge gps funktionen?bruger den å ikke også nokia maps? hvad er det?

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#8   23. dec 2008 Peter A Det vil sige at man skal købe nokia maps, for at kunne bruge den, nokia maps er jo kortene hvor der så er kodet en lices ind, så hvios man fx har købt for 1 år, så betyder det at man ikke kan bruge gps'en efter at perioden, det er også derfor jeg har valgt at ikke at køde det, for hunrede kr mere kan man jo købe en betydelig bedre gps.

• #9   23. dec 2008 okay.. den 6110 jeg har nu der fik jeg et microsd kort med kort over hele skandinavien.. så det er gratis for land kortene ligger på telefonen.. og den har jeg sku været glad for s derfor vil jeg gerne have noget af samme slags nu når jeg skal have en ny..

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#10   23. dec 2008 Peter A, nu kender jeg ikke den model du nævner, men det første model nokia lavede med gps, var gratis at bruge, alle derefter kom med nokia maps.

Kommentér på:
nokia 6210 Navigator?

Annonce