{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Skummel spam på mail, what? {{forumTopicSubject}}

I får lige først hurtigt forklaring og så selve problemet smiley !

Jeg har 2 mails en Gmail og en msn.com og her på det sidste har jeg tjekket min spam folder og fundet alle mulige "BIG WINNER ONE MILLIOM PESETOS" osv osv .. Og folk der vil ha mig til at medvirke i diverse investeringer osv .. Og nu os en neger dame der vil giftes med mig ?!?!?!

Så er mit spørgsmål ..
Kan JEG gøre noget for at stoppe det her? Kan jeg sende mailen til nogen som kan spore den osv så der ikk en dag er en lone wolf som hopper med på vognen og ødelægger sit liv ?


Her får i lige den første mail , en go mundfuld lort smiley



Dearest In heart,
I Thanks you A lot for your message which i got today from you.Sincerely i am more than glad hearing from you.Already i told you few things about me on my last message to you.But not withstanding,My name is Clara Ajaiye, from Ivory coast in west Africa and presently i am residing in the refugee camp here in Dakar as a result of the civil war going on in my country.I am only 23years old girl and was about 1.62mtrs and was about 45kg weight and have no child,haven't married before.

but your age did not make any thing.all i am looking for is love,understanding,caring,and respecting.I am here in Dakar Senegal West Africa.But living here in a refugee camp just because of the death of my parents doing the war in my country,surely i have to tell you that i am interested in love,romance,marriage,serious relationship and anything that goes between men and women.But to tell the truth,I am much more in need of knowing you better at least.Because i have explained a bit about me to you .

I am a daughter to Dr Udeh Ajaiye. but anyhow i will get you informed fully the position i have in my life.I believe you will be surely kind with me.I will open up myself to you when you are kind to me.Already you have to know i am a loving someone and i hate when you are looking for other women.But i am assuring you to be kind with you.

I love animals,sports,music,children,garden,flowers,neat place, thank you for your understanding with me.Here i have attach my pictures, Cheers for now my dearest one.With-love From Clara


Hva kan jeg gøre ?

På forhånd tak / Luffe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skummel spam på mail, what?
  • #1   20. nov 2008 hun lyder da sød, jeg ser en lysende fremtid for jer sammen.. Bare spring ud i det!

  • #2   20. nov 2008 Det var jo det samme Huxi lavede i P3 smiley det var grineren nok smiley han kontaktede dem smiley

    faktisk endte det vel med 3-4 dates hvis han "bare lige" overførte 2500$ til dem smiley men så prøved han og vende den til at de skulle gi ham penge så han kunne komme derned smiley men det gad de sq ikke smiley


  • #3   20. nov 2008 ja det er det hvor man skal betale dem for at komme herop til dig men så kommer de aldrig fordi de tjæler dine penge eller har fået financieret en rejse til et land hvor de skal arbejde som prostituerede,
    altså du bliver tager i nummeren ;D


  • #4   20. nov 2008 Det er ikke et svar nej, jeg skrev noget tilbage i stil med at så ville jeg godt se noget nude pics og sån lidt, (har aldrig set en computer nøgen ;)) hehe .. Og så kom der en lang en mere hvor hun takkede for mit dejlige svar osv osv .. WHAT ? Tør godt vædde på at hvis jeg skriver Rød grød med fløde , så bliver svaret ligeså langt og dumt igen igen smiley


    I got the dick - Haha ja , det var os lige det jeg kom i tanke om smiley


Kommentér på:
Skummel spam på mail, what?

Annonce