{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt Bundkort til Grafikkort
  • #1   26. okt 2008 Du kan ikkk finde et lidt billigere? til omkring 1-12000 kr?
    Mine planer er at jeg gerne skulle kunne spille fifa 09 flydende og CoD 4 osv flydende..

• #3   26. okt 2008 kenneth kan du evt komme med en Link liste over de præcise produkter du mener og du vil anbefale, det skal self være til rigmelige penge..

• #5   26. okt 2008 Ville nok tage en E8400 til ~1000kr i stedet. Hvis der er lavvande, og så er den bedre til spil, da de færreste spil understøtter quadcore, hvis der da er nogen der understøtter det, andre steder, end på papiret..

Af bundkort ville jeg tage et med Intel P35 chipset. Det er hurtigere og Intel chipsets har ikke de samme kompatibilitetsproblemer, som nVidia chipsets har.. Koster fra 500kr og opefter.

Af grafikkort ville jeg snuppe et HD4850 eller HD4870.

• #6   26. okt 2008 Så skal jeg vel også have et større kabinet? har bare alm standard kabinet lige pt..

• #7   26. okt 2008 HD4870 er 23cm langt, så hut jeg hvisker, så du kan jo måle efter om det kan være der.
    Hvor mange porte er der bagpå kabinettet? Altså der hvor indstikskort sidder fast.

• #8   26. okt 2008 Der er 4 hvis det er det rigtige jeg har talt?

• #10   26. okt 2008 Kenneth A nu er det Microsoft der har lavet Vista, ikke omvendt. Og Microsoft kan komme med alle de opdateringer de vil, men det kommer spil ikke til at understøtte 4 kerner af. Det der kræves, er at spilprogrammørerne finder ud af, at få spillene til at bruge alle kernerne, og det er en større udfordringer. Derfor er det ret få der gør det.

Crysis er et godt eksempel på at kunne understøtte det på papiret. Det var et af de helt store punkter de brugte til at promovere det ved, men som alle ved, så kører det ligeså godt på 2 kerner som på 4 kerner.

Tror du misforstår noget, jeg anbefaler bestemt ikke Intel bundkort, jeg anbefaler bundkort med Intel chipsets. Kan du se forskellen? Ellers trænger du da til briller..

Og at du har samlet en hulens masse computere, betyder sgu ikke at du er klog på dem..

Tror du dem der samler bundkort dagen lang har en nogen som helst idé om, hvordan de fungere, og om de er gode til andre end hr. og fru DK? Nej vel, entusiaster, som jeg, ved nok liiidt mere. smiley

• #11   26. okt 2008 Lige for at vise nogle af mine resultater, for at du kan se, at jeg nok har lidt mere viden på det her punkt end dig, mr. Expert..

E6300 på P5N-E SLI (nforce 650 SLI, lortebundkort mht. ram, hvilket ligeså meget er ASUS's skyld, som det er nVidias skyld):
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

E8200 på Abit IX38-QuadGT:
    http://hwt.dk/images/users/42188/2008-06-17-2916437.jpg

Og ja, jeg har mere end 6 års erfaring, selvom jeg "kun" er 20 år..

• #12   26. okt 2008 http://www.cpu3d.com/review/4316-7/abit-i-n73hd-nforce-630i-motherboard/benchmarks-sandra-pro-nbsp-xii.html

Lige for at vise hvor det chipset fejler, nemlig på rammene. Det er et af de store problemer ved at bruge bundkort med budget chipset.

Intel P45 kan heldigvis fås til billige penge, så mit bud ville se sådan her ud.:

MSI P45 Neo-F:
    (link fjernet)

Sapphire HD4850:
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=465746&searchArea=&Soegeord=
    Eller Sapphire HD4870:
    (link fjernet)

Intel E8400:
    (link fjernet)

Kingston Value DDR2 PC6400:
    (link fjernet)

Evt. 2 sæt, så man får 4gb i alt. Det er noget der kan mærkes i Vista.

~3k med HD4850, ~3,7k med HD4870.

Kommentér på:
Godt Bundkort til Grafikkort

Annonce