{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

sms.. {{forumTopicSubject}}

hey hey smiley
- jeg har en ven som bor i tyskland (han flyttede fra DK til tyskland) - og han har boede der i et års tid, og har fået mobil og nummer og det..

- men jeg tænkte nu har jeg fået hans nummer, og det jo de der MEGA lange tysklandelse nummer, hvad koster det for ham og mig at vi sms'er lidt

nogle af mine venner siger det intet ville koste for mig
men det ville koste for ham, er sådan lidt usikker? smiley .. nogen der ved noget om det..

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sms..
  • #2   20. okt 2008 okay mange tak smiley til jer begge =)

• #3   20. okt 2008 Altsår normalt når man sender til udlandet, så vil jeg da mene at man selv betaler? omvendt betaler han jo så også selv for at skrive tild dig..

Tror du har blandet det sammen med når man skriver til en ven i udlandet (som har dansk nummer, og abbonement i danmark) så er det nemlig vennen der betaler fra gransen af og ned til sig selv, åltsår du betaler kun for dansk takst..og vennen tager resten af taksten fra grænsen og ned til sig selv.

...Det er i hvert fald sådan at jeg mener det er, men du må ikke hænge mig op på det.

• #4   20. okt 2008 hehe det var bare nogle venner der sagde det kun ville koste ham =) men har nok glemt at nævne han har tysk nummer d;

- ved i hvad sådan noget vil koste? smiley

• #5   20. okt 2008 tjek med dit teleselskab, du kan se det på deres hjemmeside, bare søg under udlandstakster eller udland

• #6   20. okt 2008 okay mange tak smiley det vil jeg prøve

Kommentér på:
sms..

Annonce