{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt internet.
  • #1   18. okt 2008 jeg har hørt at de holder meget øje med folk der downloader

• #2   18. okt 2008 Hm. jeg synes ellers at en af mine venner fik lukket hans internet fordi han downloadede. og det har jeg ik lyst til at risikere. hvis du forstår smiley

• #3   18. okt 2008 Mette S alle er efter folk der downloader det er næsten ligemeget hvem du går til smiley

• #4   18. okt 2008 hvad med 3 ?

• #5   18. okt 2008 Jeg er nu aldrig blevet opdaget :O)
    jeg overvejer lidt tdc. der kan man få alt det musik man vil gratis .

• #6   18. okt 2008 Jeg er også engang blevet "kontaktet" af cypercity pga. af download.. Men aldrig af TDC, og PLAY er bare for fedt.. Synes TDC leverer et super godt produkt..

• #7   18. okt 2008 Mette S

det er jo heller ikke internet udgiverne der skal opdage dig det er de dimser som jeg så ikke kan huske hva de hedder XD

• #8   18. okt 2008 Synes helt klart du skal vælge tdc. utrolig god service og har heller ikk hørt noget fra dem om at man downloader. i og med at jeg henter ca 4 gb om dagen smiley

• #9   18. okt 2008 Mette

ellers se om de her dækker det skulle være godt har en ven der køre det fint også med DL smiley

• #10   18. okt 2008 Brian 4 gb om dagen . det var godt nok meget smiley

Ronny hvilke dem her *G* ?

• #11   19. okt 2008 Mette Srry her er linket :o)

http://www.perspektivbredband.dk/default.aspx

skulle være et godt selskab

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #12   19. okt 2008 Der er ALTID et billigere alternativ til TDC!

Jg har haft Cybercity i fire år, og er aldrig blevet kontaktet angående mit ret store forbrug, så der er ingen overvågning der.

Hvis du er til mobildbredbånd, er der ikke rigtig andre seriøse spillere på banen, end 3. De har hurtigst net og bedste dækning. Hos 3 er fri trafik - fri trafik. Der er ingen tåbelig grænse på f.eks 10 Gb.

Fire Gb om dagen som meget, tja det komme an på, hvad man henter. Jeg har været oppe på 190 Gb på 24 timer...!

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 153
    #13   19. okt 2008 Jeg er godt tilfreds med TDC.

Men synes godt nok at der er nogle af jer der downloader helt ekstremt. Kan I overhovedet nå at se/høre det I downloader? Eller sælger I bare det videre?

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#14   19. okt 2008 Fildeling. Så sender man automatisk videre - og nej, det behøver altså ikke være ulovlig trafik, når man fildeler!!!

Godt at du er tilfreds med TDC, men som sagt, der er meget billigere alternativer!

• #15   19. okt 2008 Nikki der er også grænse på 3, og jeg kan hurtigt gå ind og finde det på hjemmesiden.

og i forhold til hastighederne så synes jeg tdc lyder billigere end cybercity

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#16   19. okt 2008 Nikki, kender godt til fildeling, men som sagt er det da stadigvæk fuldstædnig sygt at hive så meget ned. Det lyder helt vanvittigt at du skal kunne nå at se/høre/spille så meget.
    Angående de billigere alternativer, så vil jeg da gerne høre om dem for de priser jeg har set tilbudt i det område jeg bor i kan altså ikke slå tdcs. De er allerhøjest på samme niveau og kan så ikke garantere at en fejl på linien vil blive repareret indenfor 24 timer.

• #17   19. okt 2008 Hmmm Mette

der tager du MEGET fejl smiley

(link fjernet)

299,-kr pr. mdr. med FRI FORBRUG i DK

ja ved det for jeg har det selv... og bruger det når jeg er i bilen smiley og det virker fint..

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#18   19. okt 2008 Hej Mette.

Gider du så ikke lige finde begrænsningen på 3, for jeg kan ikke, og er aldrig stødt på den, hverken i de papirer jeg har fra dem, eller ved mit daglige brug.

Det står dig naturligvis frit for, hvem du vil have som udbyder, min erfarig er blot, at der ALTID er nogen, faktisk mange, som er billigere end TDC.

Jeg lavede lige en hurtig undersøgelse på et tilfældig produkt:

Pr. måned
    Bredbånd 8 Mbit/512 kbit
    314 kr.
    TDC Basislinje
    45 kr.
    I alt
    359 kr.

Cybercity:

Solo 10 Mbit/1 Mbit 249 kr.
    Solo 10 Mbit/2 Mbit 299 kr.
    Solo 20 Mbit/1 Mbit 299 kr.

Jeg har svært ved at se, hvorfor du synes at TDC er billigere...

Men ellers prøv www.teleprisguide.dk

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#19   19. okt 2008 JD, jeg er enig med dig i, at det er lidt vild med så store trafikmængder, og jeg drukner da også af og til smiley

Det er som regel TDC, som begrænser andre operatører, for de kan levere hvor andre ikke kan, fordi de enten skal leje sig ind på TDC dårlige udstyr, eller fordi de ikke kan få lov til, at sætte andet udstyr op, for TDC.

Inden jeg fik min fiberforbindelse, havde jeg CC. CC hævede hastigheden en dag, men den holdt kun til midnat, for der skruede TDC ned for hastigheden igen, fordi trafikken gik gennem deres udstyr.
    CC fejlmeldte så hos TDC, og efter 14 dage, blev der igen skruet op. TDC chikanerer andre aktører på banen konstant.

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 54
    #20   19. okt 2008 YouSee/TDC.
    Har haft det i rigtig mange år, og det funker bare som det skal.
    Prisen er også til at overkomme syntes jeg, har selv 12/1mbit hos dem.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#21   19. okt 2008 Og hvad er prisen så Per. Alt inklusiv?

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#22   19. okt 2008 omkring 180,- tror jeg smiley
    Vores er så også blevet opgraderet gratis 2-3 gange igennem tiden så :b

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#23   19. okt 2008 Gider du ikke smide et link, for det er ikke på TDC's hjemmeside.
    Desuden kræver det, at, man bor et sted, hvor TDC leverer kabel-tv.

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#24   19. okt 2008 Kan ikke lige finde et link til det.
    Men kig på YouSee's hjemmeside, der kan man vidst se priser hvis jeg ikke tager helt fejl.

• #25   19. okt 2008 nogen der kender til fullrate?

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#26   19. okt 2008 Min nabo har fullrate og han har kun haft problemer med det.

• #27   19. okt 2008 Mette

men fullrate virker også

• #28   19. okt 2008 Per så er han uheldig smiley

• #29   19. okt 2008 kender ik en s*** til noget som helst, det jeg skaffer mig skal bare virke. lol

• #30   19. okt 2008 se om de overhovedet dækker dit område

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#31   19. okt 2008 Fullrate virker vist udemærket, der hvor de dækker.

Mit råd til dig, er Cybercity, Fullrate, eller hvis det skal være mobilt brebånd, så 3.

Alt hvad der hedder noget med TDC eller Yousee er dyrt, og ikke bedre end andre.

Per, jeg HAR kigget på Yousee, og da jeg slet ikke kunne finde den pris du taler om, bad jeg dig komme med et bevis på, at det er den rigtige pris, alt inklusiv.

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#32   19. okt 2008 Nikki P

Den pris jeg har kan heller ikke findes på nettet.
    Grunden til jeg får det så billigt er at da jeg købte mit net for mange år tilbage, kostede det kun de der 150-180 kroner om måneden.
    Så har de i løbet af de her år opgraderet mit net gratis, af forskellige grunde.
    Senest opgraderede de det fra 8/1 til 12/1.

Prisen jeg har kan kun findes på min regning smiley

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#33   19. okt 2008 Nikki P, det kommer igen helt an på hvor man bor. Og jeg bor altså et sted hvor TDC yder den bedste pris og service. Ja, de andre skal betale sig ind på deres net hvilket er grunden til at de ikke kan konkurrere her, men det er jo ikke det samtalen handler om. Samtalen handler om prisen og ikke hvorfor prisen er som den er. Desuden har jeg ikke mulighed for hos nogle af de andre firmaer at få garanti for at forbindelse bliver fikset hurtigt hvis den bliver ødelagt. Det har jeg hos tdc.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#34   19. okt 2008 Ja JD, det er netop prisen som det handler om, så derfor undrer det mig rigtig meget, at du endnu ikke har fortalt hvilken forbindelse du har, og hvad du giver for den.

Du bor et sted, hvor TDC yder den bedste pris og service, og hvor er det så?

Det er overalt TDC som ejer kabelnettet, og andre skal leje sig ind. TDC kan levere steder hvor andre ikke kan, fordi de dér bliver tvunget til, at bruge et dårligt udstyr.
    Jeg er heldigvis sluppet af med afhængighede fra TDC, efter at jeg har fået fiberforbindelse.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#35   19. okt 2008 Per, så er den nok heller ikke aktuel i denne sammenhæng, hvor der er en der spørger om billigt internet. Det skulle jo kunne leveres.
    Jeg har nu også lidt svært ved at tro, at TDC leverer 1n 12/1 til 180.-, der må komme mere oveni, så som abonnement og lign.

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#36   19. okt 2008 Nikki P

Du må da med glæde komme, og kigge på min regning hvis du ikke tror på mig smiley

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#37   19. okt 2008 Bor på Lolland, har 4/128 eller 4/256 og giver 199. Har haft fat i flere andre selskaber, men de kan ikke tilbyde det billigere og heller ikke med sikkerhed for at linien bliver lavet hurtigt hvis den går ned.

• #38   19. okt 2008 jeg må nu give Per rart i en ting når man har tegnet et abo. hos tdc så holder den ...

har selv haft TDC engang, men nu har jeg bolignet 89,-kr om måneden for minimum 4/4 ;o)

• #39   19. okt 2008 Ronny så flytter jeg ind i din boligforening :O) min mor giver 150 for 2/1

• #40   19. okt 2008 hehe Mette det ville da være fedt så kunne vi da hygge os på nettet sammen ;o)

• #41   19. okt 2008 jeg har minimum 4/4 men kan have op til ca. 16/16 men mindst 4/4 kan også få en 20/20 men den vil de have næsten 700kr for om mdr.

• #42   19. okt 2008 700 kr o_0 tror de vi er millionære? tsh tsh.
    jeg vil ik give over 300 kr, da jeg synes man burde kunne få en rimelig forbindelse for de penge. og er ret sur over telia har sat mobilt bredbånd ned for dem der har købt det på nettet - jeg har selvfølgelig købt det i butikken :O(

• #43   19. okt 2008 surt :o( så få 3 det koster 299kr om mdr. og det med fri forbrug...

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#44   19. okt 2008 700 kr. for en 20/20 var godt nok dyrt.

Skal snart have fiber og der skal jeg give 300 for en 50/50mbit smiley

• #45   19. okt 2008 Ronny for en gangs skyld er jeg klogere end dig, jo der er os 10gb på deres :O)

Per
    hvad er det der fiber for noget?

• #46   19. okt 2008 Fibernettet er et netværk af lyslederkabler, der sender data langt hurtigere end eksisterende bredbånd.

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#47   19. okt 2008 Som Jensen siger, det er et kabel der gør at man kan sende og modtage dataer noget hurtigere end normalt smiley

• #48   19. okt 2008 det forstod jeg også bare vildt meget af *G*

• #49   19. okt 2008 det gør bare så du kan få hurtigere internet til billigere penge

• #50   19. okt 2008 Mette Nope hos 3 er der fri forbrug for 299,-kr

så det er du ikke og jeg ved best da jeg også selv har det...

• #51   19. okt 2008 TDC, TELIA og SONOFON har 10Gb pr. mdr. det har 3 ikke

• #52   19. okt 2008 så læs nu rigtigt Mette du kan ikke vinde da jeg selv har 3 mobilnet ...

Pris abonnement* 299,- kr./md.

Download hastiged op til 7,2 Mbit/s.
    Uploadhastighed op til 384 Kbit/s.
    Frit forbrug inkluderet i Danmark
    Frit forbrug i 3's netværk i Sverige
    Downloadhastigheden kan variere, men vil typisk være mellem 2,0 og 5,5 Mbit/s.
    * Inkluderer ikke hardware

• #53   19. okt 2008 Pris abonnement* 199,- kr./md.

Download hastiged op til 1,0 Mbit/s.
    Uploadhastighed op til 384 Kbit/s.
    Frit forbrug inkluderet i Danmark
    Frit forbrug i 3's netværk i Sverige
    Downloadhastigheden kan variere, men vil oftest være tæt på 1 Mbit/s.
    * Inkluderer ikke hardware

• #54   19. okt 2008 så det hvis på plads smiley

• #55   19. okt 2008 Fibernet er det nye man kan få nogle steder nu det meget hurtigere end det man har nu.. og snart kommer det så man kan få det fra selve DONG ENERGY :o)

• #56   19. okt 2008 Ronny .

Er der frit forbrug i Danmark og Sverige?
    Hos 3 har du frit forbrug af mobilt bredbånd i Danmark og på 3’ s netværk i Sverige. I henhold til vores abonnementsvilkår forbeholder vi os dog retten til at tage kontakt til dig, hvis du bruger mere end 10 GB data om måneden. Men vi vil ikke fakturere dig ekstra!

:O)

• #57   19. okt 2008 jajaja du får ret og vi andre sover bedre hahaha :o)

Knuzz til dig og sov sødt ;o)

• #58   20. okt 2008 Muhahahaha.
    jeg er så klog :O)
    nu har jeg sovet, men er vågen igen, så jeg tror jeg vælger at sige godmorgen istedet :O)

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#59   20. okt 2008 Er der ikke noget med at 3s netværk langtfra dækker hele landet?

• #60   20. okt 2008 J D det er nemlig også det jeg har hørt. men jeg ville nu ikke have problemer med det da jeg bor i Århus.

• #61   20. okt 2008 Godmorgen søde sovet godt :o)

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#62   20. okt 2008 Vil fraråde dig meget at købe 3.
    Har hørt fra mine venner og bekendte at det stortset aldrig virker, og når det endelig virker er det møg langsomt.

• #63   20. okt 2008 Ronny, nu har jeg sovet lidt mere :O) hehe. jeg er småsyg såe. men ja. hvad med dig? smiley

Per jeg har også dårlige erfarlinger med 3 og går altid langt udenom dem.

Men, hvad var det egentlig vi nåede frem til med fullrate? (sry. gider ik læse det hele igennem, og min hjerne fungere ik særlig godt lige nu LOL)

• #64   20. okt 2008 Fullrate køre okey ;o)

jo har det fint nu jeg er jo på arbejde ;o) hehe med 3 mobile net smiley

• #65   20. okt 2008 jeg kender kun til tdc og det som er i min mors boligforening :O) så jeg aner ik hvad jeg skal vælge . smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#66   20. okt 2008 Jeg har nu haft 3 i over fire år, og mine erfaringer siger, at det kører bare hos 3. Det er 3 som komme først med en masse nye ting.

Jeg hører ofte nogen som Per der siger, at jeg har hørt fra nogen af mine venner osv. med der kommer aldrig rigtig noget konkret. Jeg kender da også mange, som har problemer alle de andre selskaber.

Jeg har nu, ved siden af min fiberforbindelse, et mobilt bredbånd hos 3, og jeg må indrømme, at det virker altså også bare.
    3 har den bedste dækning af alle de danske selskaber, det er lige blevet påvist af tre uafhængige undersøgelser
    Min hastighed ligger typisk på 4500 - 5500 kb/s så det er jeg yderst tilfreds med, og jeg bor på landet. Det laveste jeg har været nede på, var 1mb. Jeg kommer meget rundt i landet, men kan altid komme på.

Kommentér på:
Billigt internet.

Annonce